loading
در حال بررسی درخواست شما
رئیس می داند چه کار کند
رئیس می داند چه کار کند

رئیس می داند چه کار کند



تئو والکات بر هدایت آرسن ونگر برای رسیدن به موفقیت آرسنال ایمان دارد .
این تابستان برای آرسنال دستخوش اتفاقات گوناگون و البته ناخوشایندی بود و آرسنال هم اکنون به نظر در شرایط ایده آلی به سر نمی برد و این مسئله و بازی های دشوار ابتدای فصل برای آرسنال باعث شده تا این تیم در شرایط بسیار دشواری در چند سال اخیر خود قرار بگیرد .
اما تئو والکات باور دارد سرمربی تیمش می داند باید چه کار هایی انجام دهد .

" خوب من در حال حاضر لبخندی دارم پس بسیار مثبت هستم . نتیجه روز سه شنبه بسیار مثبت بود و امیدواریم که این به هواداران نیز کمک کند . من مطمئن هستم که رئیس بازیکنانی مد نظر دارد . نمی دانم اما اگر یکی از بهترین بازیکنانتان را بفروشید من مطمئن هستم گزینه هایی برای آمدن هستن .
اما مود تیم بسیار خوب است و من گمان می کنم ما نتیجه خوبی برابر نیوکسال گرفتیم , مخصوصا که ده نفره شده بودیم . کلین شیت بسیار خوب است و ما بازیکنان جوانی داریم که با تجربه شده اند . در آخر هفته ما بازی بسیار سخت دیگری داریم و بعد از آن باید به ایتالیا برویم . "

با محرومیت رابین ون پرسی و سمیر نصری برای بازی سه شنبه برابر اودینزه تئو والکات در سن 22 سالگی توانست گلزن بازی باشد و کارایی بیشتری از خود نشان دهد . آیا امسال تئو والکات می تواند نمایش بهتری ارائه دهد .

" در بازی با نیوکسال در سن 22 سالگی جزو بایکنان سن بالا بودم . این کمی شوخی است اما من تمام تلاشم را برای کمک به بازیکنان جوان خواهم کرد . من برای مدت زیادی اینجا بودم و به این محیط آشنایی دارم و اگر بتوانم به کپهمه کمک می کنم و از این بابات خوشحال خواهم بود .
این تیم همیشه می داند که جوان است اما این هیچ عذر و بهانه ای نیست  . نیاز داریم تا برخی چیز هایی برنده شویم و این مهم ترین نکته است .
این مهم است که مخلوطی از تجربه و بازیکنان جوان در تیم باشند اما مربی می داند چه کاری باید انجام دهد . او برخی از بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد که می تواند انتخاب کند و ما نمی دانیم آن ها از کجا آمده اند . فقط زمان می تواند بگوید که رئیس چه کار هایی می تواند انجام دهد  . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰