loading
در حال بررسی درخواست شما
رکورد شکنی برای حفظ فان پرسی
رکورد شکنی برای حفظ فان پرسی

رکورد شکنی برای حفظ فان پرسی


توپچی ها روز گذشته اعلام نمودند که در یک بازه زمانی شش ماهه ، سودی معادل با 49.5 میلیون پاوند نصیب شان شده که می توانند از آن برای راضی کردن و تمدید قرارداد بازیکن هایی مثل تئو والکات و رابین فان پرسی استفاده نمایند. هر دوی این ستاره ها کمتر از هجده ماه با آرسنالی ها قرارداد دارند.

آرسنالی ها آماده ارائه یک پیشنهاد 4 میلیون پاوندی ، با دستمزد بیش از 100 هزار پاوند در هفته برای رابین فان پرسی هستند. اگر این مهم تحقق یابد ، آرسنال از دست تیم هایی همچون بارسلونا ، رئال مادرید ، یوونتوس و میلان که برای سوپر استار هلندی دندان تیز کرده اند ، راحت خواهد شد.

آرسن ونگر نیز مذاکره با والکات را به هفته های آتی موکول نموده و قصد دارد با تلاش برای متقاعد نمودن او ، به وی بقبولاند که آینده حرفه ای او با آرسنال گره خورده است.

انتظار می رود قرارداد جدید فان پرسی به مراتب بهتر از قراردادهای تیری آنری و فرانسیس فابرگاس با این باشگاه لندنی باشد. اما آرسنال این نکته حیاتی را هم می داند که مهاجم هلندی دوست دارد با این تیم جام هم کسب نماید.

مدیر اجرایی آرسنال ، ایوان گازیدیس در این خصوص گفت : " من متقاعد شده ام ، برای اینکه قادر باشیم در بالاترین سطوح به رقابت بپردازیم ، باید بودجه کافی برای این امر منظور نماییم. ما از پولی که باشگاه بدست می آورد خرج می کنیم. اگر بتوانیم بهتر و کارآمد تر این کار را انجام دهیم ، یقینا موفق تر خواهیم بود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۱۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰