loading
در حال بررسی درخواست شما
سامبا یا کیهیل !
سامبا یا کیهیل !

سامبا یا کیهیل !



گری کیهیل مدافع قدرتمند و مرکزی تیم بولتون به همراه کریستوفر سامبا دو گزینه ای هستند که امروز رسانه های انگلیسی مدعی شدند آرسن ونگر در صدر فهرستش قرار داده است .
گری کیهیل انگلیسی که از سوی باشگاه بولتون 20 میلیون پوند قیمت گزاری شده احتمالا گزینه اصلی آرسن ونگر است . البته با توجه به بودجه باشگاه آرسنال گفته می شود سامبا نیز در صورت ناکامی آرسنال در جذب کیهیل گزینه دوم است . این بازیکن فرانسوی هم اکنون یکی از بازیکنان تیم بلکبرن محسوب می شود و پس از جدایی سام آلارادایس مربی پیشین بلکبرن با مقامات این تیم دچار مشکل شده است .
به هر ترتیب این دو بازیکن قدرتمند که هر دو سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارند هر کدام می توانند کمک شایانی برای وضعیت دفاعی نا بسامان تیم آرسنال باشند .
بنا بر گزارش دیلی میرور آرسن ونگر تا سقف 15 میلیون پوند حاضر به پرداخت برای کیهیل است و این در حالی است که اون کویل تمام تلاشش را می کند تا این دفاع ارزشمند را در تیمش نگه دارد و بدین منظور مبلغ 25 میلیون پوند را تقاضا کرده است .
در دیگر سو نیز سامبا از سوی مقامات بلکبرن 10 میلیون پوند قیمت گذاری شده و روز های آتی تعیین کننده فعالیت های آرسنال در جذب یکی از این گزینه هاست . هر چند آرسن ونگر همواره در مصاحبه های خود از بردن نام پرهیز کرده است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball
بازدید: ۱,۰۱۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰