loading
در حال بررسی درخواست شما
شایسته نبودیم
شایسته نبودیم

شایسته نبودیم



اورتون در خانه شکست را از آرسنال پذیرفت تا با وجود فشار هولناک خود در 20 دقیقه ی پایانی، در نهایت بدون امتیاز از بازی خارج شود.

مویس که از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی رسید پس از شکست2-1 تیمش گفت:«نمی توانم بگویم انتظار چیز بیشتری را نمی کشیدم چون برای برد به حد کافی خوب بازی نکرده بودیم.
همیشه به نظرم گل اول می تواند بسیار مهم شود و آرسنال آن قدر خوب بود که از ما جلو بیافتد و در مقابل ما شاید آن کاری را که باید می کردیم تا جلو باشیم نتوانستیم در حد و اندازه های لازم انجام دهیم و در نهایت آن ها پیش از پایان نیمه این گل حیاتی را زدند. سپس درست پس از شروع نیمه ی دوم و پیش از آن که بتوانیم فشاری وارد کنیم آن باد مرگبار به سمت ما وزید و گل دوم را هم دریافت کردیم، از آن گل هایی که بازی را می کشد.»

«فکر نمی کنم خیلی خوب بازی کرده ایم ولی اگر بازی را طوری مدیریت کرده بودیم که ما گل اول را به جای آن ها بزنیم، احتملا" تفاوت بزرگی به وجود می آمد.»

«(در نیمه ی دوم) فکر می کنم هم چنان در بازی ماندیم و شرایط را تغییر دادیم؛ توانستیم نحوه ی بازی را عوض کنیم. البته کارمان در ابتدا نمی گرفت ولی شاید بعد از 5 دقیقه یا کمی بیشتر، حرکاتمان جور شد و کمی بازی را تغییر دادیم و توانستیم مقداری فشار ایجاد کنیم. با شایستگی یک گل زدیم ولی در پایان دو یا سه موقعیت را نیز از دست دادیم و یک روز دیگر، کسی چه می داند؟ شاید اتفاق دیگری برایمان رخ دهد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : evertonfc.com
بازدید: ۷۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰