loading
در حال بررسی درخواست شما
شنیدن کلمات درشت در فوتبال طبیعی است
شنیدن کلمات درشت در فوتبال طبیعی است

شنیدن کلمات درشت در فوتبال طبیعی است



چند روز اخیر پس از صحبت ها و ادعاهای دیوید مویس مبنی بر استفاده فابرگاس از کلمات زننده در تونل بازی به مقامات اورتون و همینطور داوران بازی صحبت های زیادی مبنی بر این عامل به وجود امد و آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی در صحبت هایی جالب اعلام کرده بود او همواره در تونل بازی ها صحبت های زیادی در این وادی شنیده و درست نیست این موضوع توسط مربیان عمومی شود .
هر چند در نهایت ادعاهای مویس نقش بر آب شد و فابرگاس توسط اتحادیه جریمه نشد و حتی در گزارش داور نیز نکته ثبت نشد اما آرسن ونگر بار دیگر به این پرداخت و اعلام کرد این مسئله در فوتبال وجود دارد و قسمتی از ان است .

" می دانید نکته حالا چیست ؟ اینکه هر چیزی ظبط می شود و فیملبرداری می شود غیر از زمانی که شما به سمت رختکن در حرکت هستید تا زمان بازگشت مجدد به زمین بازی اما این خارج از فوتبال نیست .
وقتی من یک شنبه برای پیاده روی رفتم من بازی فوتبالی را در پارک دیدم و اگر شما کلماتی که آن جا گفته می شد را ضبط می کردید به شما می گویم می توانستید مقاله هایی در روزنامه ها در باره هر کسی که در زمین مسابقه است بنویسید .
البته این بخشی از فوتبال است و کی در صحبت ها هست . بیا , چرا اینگونه اینجا رفتار می کنی؟ توپ را به من بده ( ‘Come on, what the hell have you done there? Give me the ball’ ) این بخشی از فوتبال است .
می توانید مثالی مانند گری نویل داشته باشید که بازنشسته شده است . یک بازیکن فوق العاده با دوران ورزشی عالی . می توانید فکر کنید او هیچ گاه هیچ صحبتی در تونل ها نشنیده است ؟ شما باید عادی باشید و درباره مسائلی که اطرفتان رخ می دهد کمی تحمل داشته باشید .
فابرگاس بازیکن بسیار محسور کننده ای است و از این بابت زیر فشار بیشتری قرار دارد . اما او می داند با این مسئله چگونه ارتباط برقرار کند . این سخت است که در بازی های مدرن برخی چیز ها را از برخی افردا بخواهید که در هر بازی در اختیار بگذارند اینکه آماده هر کاری باشند و همینطور اماده مرگ باشند و و کاملا درست کار کنند .
اما من نمی خواهم در اینباره باعثایجاد مساول روانی شوم چرا که ما روی اهداف مهممان تمرکز کرده ایم و در مقابل آن ها قرار داریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰