loading
در حال بررسی درخواست شما
فاینورد به دنبال انتقال ریو
فاینورد به دنبال انتقال ریو

فاینورد به دنبال انتقال ریو



مارتین ون گیل مدیر فنی فاینورد تاکید کرد که این باشگاه مذاکراتش را با آرسنال برای انتقال دوباره ی میایچی ، و همچنین بازیکنانی که برای انتقال قرضی در دسترس هستند ادامه خواهد داد.
 ون گیل بعد از ظهر دیروز در مصاحبه با NU Sport این موضوع را نشان داد ، جایی که او پذیرفت فاینورد در موقعیت خوبی برای جذب دوباره ی میایچی قرار دارد.
 باید درخواست اجازه ی کار آسنال رد شود ، با این حال آرسن ونگر امیدوار است که بتواند وینگر 18 ساله ی ژاپنی را در تیم اصلی نگه دارد ، تصمیمی که تا 15 آگست اتخاذ خواهد شد.
 میایچی هم اکنون به همراه آرسنال در لیسبون حضور دارد تا خود را برای آخرین دیدار دوستانه ی پیش فصل برابر بنفیکا آماده کند ، هم اکنون انتخابهای زیادی در اروپا در دسترس هستند ولی ون گیل بر این باور است که فاینورد در صدر آنها قرار دارد.

 او در این باره گفت:
 "من میدانم که ما در صدر لیست باشگاههایی که خواهان جذب قرضی میایچی هستند قرار داریم ، ارتباط ما با آرسنال خوب است ، و من میدانم که ریو مایل است به فاینورد بازگردد ، در صورتی که مجاز به باقی ماندن در انگلستان نباشد."

 ون گیل پیش از این گفته بود در نظر دارد که در اواخر ماه آگست برای بحث در مورد انتقال قرضی میایچی به لندن پرواز کند .او بعد از آن بیانیه عقب نشینی کرد ، زمانی که تایید شد میتواند به دیگر بازیکنان آرسنال که برای انتقال قرضی در دسترس هستند نگاه کند .

 دو بازیکنی که ممکن است برای فاینورد مفید باشند ژیلز سونو مهاجم تیم ملی زیر 20 سال فرانسه و اگوژان اوزیاکوب هافبک 18 ساله ی هلندی هستند که هر دو مجاز به ترک باشگاه به صورت قرضی هستند.


نویسنده و مترجم  : صادق  legend killer

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : young guns
بازدید: ۸۸۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰