loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ رزرو: نیوکاسل 0-1 آرسنال
لیگ رزرو: نیوکاسل 0-1 آرسنال

لیگ رزرو: نیوکاسل ۰-۱ آرسنال

تیم رزرو آرسنال در هفته 21 لیگ رزرو سه شنبه شب در وایتلی پارک مقابل نیوکاسل از گروه منطقه شمال قرار گرفت و موفق شد با تک گل توماس ایسفیلد که به تازگی به میادین بازگشته رقیب خود را مغلوب کند تا به ششمین پیروزی خود در هفت مسابقه اخیر دست یابد.

آرسنال در حالی به مصاف نیوکاسل رفت که پیش از این مسابقه استون ویلا موفق به پیروزی شده بود و عملا صدرنشینی خود در گروه منطقه جنوب را قطعی کرده بود.اما تیم نیل بانفیلد نمایش خوبی از خود نشان داد و با وجود فشار زیادی که نیوکاسل بعد از گل آرسنال به این تیم وارد کرد اما در نهایت این آرسنال بود که موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شد.


[تصویر: aju3sohew5wiy4fbzxv.jpg]
[تصویر: xcwdpnsgrtefb4sxl4ec.jpg]
در این مسابقه بانفیلد که در دیدار گذشته با نتیجه 1-1 مقابل لیورپول متوقف شده بود مجبور به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش شد و با هفت تغییر نسبت به مسابقه قبل ترکیب جوانی را به میدان فرستاده بود.همچنین بازیکنانی مانند آفوبه ، آنه که و یناریس که تازگی به دوران قرضی رفتند و همچنین زاک آنسا که مقابل لیورپول به شدت مصدوم شد از غایبان اصلی آرسنال در این مسابقه بودند.

بر خلاف چندهفته اخیر جیمز شی به جای مارتینز درون دروازه قرار داشت.هکتور بلرین جوان در سمت راست خط دفاعی کار میکرد.دنیل بواتنگ که بعد از بازگشت از دوران قرضی برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار میگرفت به همراه کاپیتان رزرو یعنی میگل در قلب خط دفاعی قرار داشتند و مارتین آنگا به سمت چپ رفته بود.جاش ریس و اوژیاکوپ به عنوان هافبک مرکزی کار میکردند،کایل ابیسیلیو به عنوان وینگ راست,جرناد مید به عنوان وینگ چپ و کانر هندرسون پشت سر ایسفیلد در این مسابقه به عنوان مهاجم نوک استفاده شده بود کار میکرد.

آرسنال از همان شروع مسابقه ابتکار عمل را در دست داشت و اولین خطر جدی رو دروازه حریف با شوت اژیاکوپ به وجود آمد که این توپ با فاصله اندکی به بیرون رفت.

کانر هندرسون بازیکن جوانان ایرلند که پس از هشت ماه مصدومیت از ناحیه زانو اولین مسابقه رسمی خود را تجربه میکرد آماده نشان میداد و به همراه اوژیاکوپ کنترل میانه میدان را به دست گرفته بودند.موقعیت بعد روی کرنر ارسالی اوژیاکوپ به دست آمد که مارتین آنگا موفق نشد ضربه سر خوبی بزند و توپ آرام آرام به بیرون رفت.

نیوکاسل نیز میتوانست رو شوتی که فیل ارئی زد به گل برسد اما ضربه او نیز به بیرون رفت.بالاخره در دقیقه 17 مسابقه اوژیاکوپ با یک حرکت انفجاری توپ را به جاش ریس رساند و این بازیکن جوان با یک کنترل عالی توپ را در اختیار گرفت و با خونسردی آن را به توماس ایسفیلد رساند و این بازیکن با یک چرخش سریع موفق شد توپ را وارد دروازه جک آلنویک کند.

در دقیقه 30 مسابقه آرسنال میتوانست به گل دوم نیز دست پیدا کند اما ضربه سر ایگناسی میگل روی کرنر ارسالی اوژیاکوپ به تیر افقی دروازه اصابت کرد و سپس دفع شد.

چند دقیقه بعد نیز هندرسون از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و یک پاس هوشمندانه را به محوطه شش قدم فرستاد که جرناد مید خود را به سمت توپ پرتاپ کرد اما به آن نرسید.

آرسنال که در این دقایق حملات متعددی را روی دروازه حریف انجام میداد یک بار دیگر شانس گلزنی خوبی به دست آورد اما ضربه چیپ ایسفیلد توسط آلنویک دروازه بان نیوکاسل دفع شد.

در شروع نیمه دوم نیوکاسل بازی رو هجومی آغاز کرد و سه دقیقه پس از شروع این نیمه مایکل ریچاردسون از فاصله 20 متری ضربه پرقدرتی را روانه دروازه آرسنال کرد و در بین راه رایان دونالدسن بازیکن نیوکاسل فقط کمی با توپ فاصله داشت تا بتواند دروازه آرسنال را باز کند.

تیم میزبان نمایش کاملا متفاوتی با نیمه نخست داشت و حملات خطرناکی را انجام میداد.فرصت خوب دیگری نصیب نیوکاسل شد و ضریه ایستگاهی خطرناک فیل ارئی توسط جیمز شی دفع شد اما نیوکاسل همچنان برای به تساوی کشاندن نتیجه فشار خود را حفظ کرده بود.

در دقایق پایانی نیز نیوکاسل میتوانست گل تساوی را به ثمر برساند و روی ضربه کرنری به ارسال کردند در شولغی محوطه جریمه ضربه به تیر دروازه خود و برگشت داده شد.همچنین اوژیاکوپ که در نمایش خیرکننده ای داشت در دو صحنه به خوبی مانع از گلزنی حریف شد و بالاخره بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا آرسنال با سه امتیاز به لندن بازگردد.

نکته جالب توجه در مورد رزروهای آرسنال این است که در هفت مسابقه اخیر خود که شش پیروزی و یک تساوی به دست آورده اند موفق به زدن 17 گل شده اند درحالی که تنها یک گل دریافت کرده اند.

تیم رزرو آرسنال با این پیروزی با 38 امتیاز پشت سر استون ویلا که با 43 امتیاز صدر نشینی خود را قطعی کرده قرار گرفت و وست بروم با یک بازی کم تر و با 34 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه منطقه جنوب قرار دارد.

همچنین در آخرین مسابقه این فصل آرسنال 1 می در ورزشگاه آندرهیل به مصاف اورتون خواهد رفت.

-----------------------------------------

برای دیدن تصاویر این مسابقه رو لینک زیر کلیک کنید:

Newcastle 0-1 Arsenal

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰