loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج مالی شش ماهه دوم 2012
نتایج مالی شش ماهه دوم 2012

نتایج مالی شش ماهه دوم ۲۰۱۲


آمار حاکی از آن است که آرسنال بدون احتساب مالیات، 17.8 میلیون پوند سود داشته است. در این بین 42.5 میلیون پوند از فروش بازیکنان به دست آمد که 40.9 میلیون پوند آن برای خرید بازیکنان جدید یعنی لوکاس پودولسکی، الیویه ژیرو و سانتی کازورلا - و تمدید قرارداد بازیکنان تیم - هزینه شد.

باشگاه قراردادهای جک ویلشر، تئو ولکات، الکس چمبرلین، کیرون گیبس، آرون رمزی و کارل جنکینسون را تمدید کرد. همچنین در زمستان نیز با ناچو مونرئال قرارداد امضا شد.

گردش مالی باشگاه از 113.5 میلیون پوند در بازه زمانی مشابه سال گذشته به 106 میلیون پوند کاهش پیدا کرد که دلیل آن برگزاری چهار دیدار کمتر در خانه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته بوده است. از طرفی، سود حاصل از کارهای تجاری املاک باشگاه به 1.9 میلیون پوند رسید که نسبت به زمان مشابه سال گذشته، نیم میلیون پوند بیشتر بوده است.

باشگاه بدهی معوقه ای ندارد و میتواند به واسطه ذخیره مالی 123.3 میلیون پوندی اش مدل اقتصادی قدرتمندی داشته باشد. ذخیره مالی باشگاه در سال 2011 معادل 115.2 میلیون پوند بود.

همچنین باشگاه قرارداد جدیدی را با هواپیمایی امارات به ارزش 150 میلیون پوند امضا کرد. به این قرارداد تجاری باید قرارداد با کمپانی ایرتل و مالتا گینس را نیز اضافه کرد، بعلاوه قراردادهای مالی مربوط به تور پیش فصل آرسنال.

پیتر هیلوود، مدر عامل باشگاه:

"توانایی ما برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا بواسطه عملکرد اقتصادی ما بوده که برای باشگاه ثبات و استقلال را به همراه داشته است.

"هدف ما این است تا هر کسی که به باشگاه مرتبط است به آرسنال افتخار کند. میدانیم که این امر با بردن جام ها محقق میشود و همچنین به روشی که کارها را انجام میدهیم و این هدف ثابت ما باقی خواهد ماند.

"(در مورد امضای قرارداد جدید با هواپیمایی امارات) این قرارداد یکی از بزرگترین قراردادهای تجاری در فوتبال و آغاز حرکت تجاریی است که آن را در پیش گرفته ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰