loading
در حال بررسی درخواست شما
نود دقیقه , پایان کار نیست
نود دقیقه , پایان کار نیست

نود دقیقه , پایان کار نیست



آرسنال امشب در دیدار نخست مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید در زمین خانگی خود به مصاف تیم اودینزه برود و این در حالی است که آرسن ونگر باور دارد نود دقیقه ابتدایی پایان کار نیست و آرسنال باید در 180 دقیقه نمایش مناسبی داشته باشد .
این برای پنجمین بار است که ورزشگاه امارات باید پذیرای مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشد و در دیدار های قبلی آرسنال با تیم هایی نظیر دینامو  زاگرب , اسپارتار پراگ , توئنته و سلتیک دیدار کرده است .
اما این فصل کمی متفاوت است و آرسنال در دیدار نخست باید در زمین خود بازی کند و شاید این کمی کار را سخت کند .
اما اودینزه نیز این فصل شماری از بهترین بازیکنان خود را از دست داده است و از جمله بهترین های این تیم می توان به الکسیس سانچز , گوخان ایلنر و زاپاتا اشاره کرد .
آرسن ونگر درباره این بازی حساس می گوید .

" شما هیچ وقت نمی توانید قرعه ای از ایتالیا را به عنوان قرعه ای آسان در نظر بگیرید و این رقابت بزرگی برای ماست . اما ما می دانیم که آماده ایم تا همه چیز را برای بودن در لیگ قهرمانان بگذاریم .
اگر اودینزه توانسته در چهار تیم برتر ایتالیا کار را به اتمام برساند قطعا آن ها کیفیت دارند . بله آن ها سانچز را از دست داده اند و همینطور ایلنر و زاپاتا نیز از تیم جدا شده اند اما آن ها برخی از بازیکنان دیگر را خریده اند .  آن ها بازیکنانی نظیر ایسلا و دی ناتلاه و برخی دیگر از بازیکنان خوب دیگر را در ترکیب دارند .
ما سعی می کنیم تا بهترین عملکردمان را بدون دریافت گل نشان دهیم . می خواهیم بعد از دو بازی بتوانیم صعود کنیم اما اگر بتوانیم این کار را زودتر انجام دهیم این کار بهتر است .
انتظار دارم که در طول 180 دقیقه در سطح مناسبی باشیم . نباید در رویای این باشیم که پس از نود دقیقه بازی همه چیز تمام شده . فکر نمی کنم این ظریه درستی باشد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰