loading
در حال بررسی درخواست شما
نکست جن: آرسنال چهارم شد
نکست جن: آرسنال چهارم شد

نکست جن: آرسنال چهارم شد


تیم زیر 19 ساله های آرسنال در دیدار رده بندی رقابت های نکست جن ( NextGen ) با شکست مقابل اسپورتینگ لیسبون به مقام چهارمی این مسابقات دست یافت.

توپچی های جوان که در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل چلسی از رسیدن به فینال این رقابت ها باز مانده بودند در دیدار رده بندی سعی داشتند یکی از سه تیم برتر مسابقات باشند اما با شکست 3-1 مقابل حریف پرتغالی خود نتوانستند به این هدف دست یابند.

ترکیب آرسنال به صورت زیر بود:

[تصویر: xqkqp8fip6xdkk5zncty.jpg]


تری برتون که در این دیدار سرژ نبری و مارتین آنگا را در اختیار نداشت چهار تغییر نسبت به دیدار قبل انجام داده بود و براندن اورموند اوتویل، زاک آنسا، آلفرد موگابو و اِینزلی مِیتلند نایلس ( کارآموز مدرسه ای و 15 ساله آرسنال ) را از ابتدا بازی داده بود.

با وجود اینکه اسپورتینگ در ابتدای مسابقه کنترل بازی را در دست داشت اما نخستین فرصت بازی توسط آرسنال خلق شد؛ جایی که میتلند نایلس پاس رو به جلویی را برای چوبا آکپوم مهاجم آماده این روزهای آرسنال فرستاد اما میرا دروازه بان حریف به خوبی توپ را دفع کرد و چند لحظه بعد توماس آیسفلد از گوشه محوطه جریمه توپ را شوت کرد که بار دیگر حمله آرسنال دفع شد.

در دقیقه 28 مائورو ریکیشو مدافع اسپورتینگ پاس رو به عقبی داد و آیسفلد که در محوطه جریمه حریف کمین کرده بود توپ را ربود و دور از دستان میرا آن را وارد دروازه کرد.

آرسنال نتوانست خیلی مقاومت کند و 8 دقیقه بعد ویلسون مانفا موفق شد گل تساوی اسپورتینگ را به ثمر برساند تا نیمه نخست بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.


اسپورتینگ نیمه دوم را خوب شروع کرد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه آرسنال خلق کرد.

در دقیقه 56 آلفرد موگابو در محوطه جریمه با خطا روی بازیکن حریف یک پنالتی به آن ها تقدیم کرد و روبن سمدو ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد.

آمدن کریس اولسن و جک جب به زمین نیز نتوانست به بهتر شدن روند بازی آرسنال کمکی کند و همچنان این لیسیون بود که بر بازی مسلط بود و چند واکنش خیره کننده از ایلیف مانع گلزنی مجدد حریف شد.

اما سرانجام در دقیقه 72 اسگالو بازیکن لیسبون از اشتباه اورموند اوتویل استفاده کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند و این گل برای تسلیم توپچی ها کافی بود.

بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید تا آرسنال در این رقابت ها چهارم شود اما جوانان باشگاه عملکرد امیدوار کننده ای در مسابقات نکست جن داشتند و خود را به عنوان یکی از بهترین تیم های اروپا معرفی کردند.




امروز ( دوشنبه ) دو تیم انگلیسی چلسی و استون ویلا دیدار فینال این رقابت ها را برگزار خواهند کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰