loading
در حال بررسی درخواست شما
هیچ گاه اعتمادمان را از دست نمی دهیم
هیچ گاه اعتمادمان را از دست نمی دهیم

هیچ گاه اعتمادمان را از دست نمی دهیم



آرسنال این روز ها زیر فشار شدید انتقادات قرار داشت که این فشار ها با پیروزی برابر اودینزه و صعود به مرحله اصلی لیگ قهرمانان اروپا تا حدودی به حاشیه رفته و این روز ها هواداران به سختی در حال بررسی وضعیت آرسنال در نقل و انتقالات هستند .
ووچیچ ژسنی که نقش بسزایی در پیروزی تیم آرسنال برابر اودینزه داشت به این تیم باور دارد و اعتقاد دارد هم تیمی هایش نیز هیچ گاه باورشان را از دست نمی دهند .
وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت :

" در بین نیمه بسیاری از مردم این سوال که آیا آرسنال می تواند بازگردد را داشتند چرا که ما یک بر صفر از یک تیم خوب اودینزه عقب بودیم .
من فکر می کنم تنها کسانی که به واقع بر روی تیم اعتقاد دارند خود تیم است . تمامی بازیکنان در رختکن بسیار تهییج بازی می کنند و به خود باور دارند و می توانند به بازی بازگردند و گل های مهم خارج از خانه به ثمر برسانند . ما قدرت روحی بسیار خوبی نشان دادیم و در نیمه دوم کیفیت خوبی به نمایش گذاشتیم .
بازی های اخیر ما همراه با نتایج نا امید کننده حاصل شده بود اما من می گویم هیچ گاه در ذهن ما در شرایط رو به جلو و تیم خوبی هستیم و باید به سمت یک عملکرد خوب در ورزشگاه منچستر یونایتد برویم و ببینیم آن جا چگونه پیش خواهیم رفت . تیم باور دارد که می تواند نمایش خوبی برای پیروزی در آن بازی داشته باشد .
تنها کسانی که تیم و مربی آن را زیر سوال می برند رسانه ها هستند . در درون تیم هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد . ما می دانیم به چه اندازه خوب هستیم و اینکه مربی تیم ما چقدر خوب است . ما به کاری که وی می کند ایمان داریم پس من باور دارم می توانم به بسیاری از سوالات پاسخ دهیم .
این کار بسیار سختی است اما شما انتظار ندارید که بازی های ساده ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشید . ادامه فصل بسیار دشوار خواهد بود اما من باور دارم ما کار هایی برای بودن در بالا انجام خواهیم داد .  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰