loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : الکسیس،یکی از سرحال ترین بازیکنان زمین بود
ونگر : الکسیس،یکی از سرحال ترین بازیکنان زمین بود

ونگر : الکسیس،یکی از سرحال ترین بازیکنان زمین بود

آرسن ونگر از اولین حضور سانچز ، به عنوان بازیکن آرسنال ، بسیار راضی و خشنود بود و افزود که وی یکی از شاداب ترین بازیکنان زمین در جام امارات بود...

الکسیس سانچز ، یکشنبه در شکست 1-0 آرسنال برابر موناکو ، 73 دقیقه در زمین حضور داشت ، این در حالیست که وی شنبه به عنوان یار ذخیره در دقایق پایانی پیروزی 5-1 آرسنال برابر بنفیکا اولین حضورش برای آرسنال را به ثبت رساند.

با وجود عملکرد کسالت بار تیم آرسنال در برابر تیم دسته اولی لیگ فرانسه ، ونگر نکات مثبت بسیاری را از این تورنمنت استخراج کرده است. " من معتقدم که در کل پایان هفته ی بسیار مثبتی داشتیم ، چون این ( جام امارات ) به ما اجازه داد تا از نظر آمادگی جسمانی پیشرفت کنیم و برای سرحال تر شدن بیشتر تلاش کنیم. ما زمان زیادی تا شروع لیگ نداریم و این بسیار مهم بود که امروز به سختی کار کنیم. من حس میکنم که هفته ی بعد بسیار بهتر خواهیم بود."
" الکسیس نسبتا آماده و سرحال بود-یکی از سرحال ترین ها ، چون وی دائم در حال تحرک بود و چند فرار خوب انجام داد. ما توپ های زیادی را برای تغذیه کردن وی نداشتیم ، او کمی تا آمادگی 100 درصد فاصله دارد تا بتواند تفاوت رقم بزند. اما در کل ، من از اولین حضورش از ابتدا در زمین،بسیار شادمان هستم."

آرسنال برای گذشتن از سد دفاعی محکم موناکو به مشکل برخورد و ونگر معتقد است که این بازی نشان داد آرسنال پیش از شروع لیگ ، هنوز کارهایی برای انجام دادن دارد. " 45 دقیقه طول کشید تا به خودمان بیایم. برخی از بازیکنان به هیچ عنوان در دویدن ها و فرار ها حضور نداشتند. این به شما نشان میدهد که پس از 24 ساعت خیلی چیزها میتواند در بازیمان تغیر کند. ما باید از آن به عنوان نکته ی مثبت سرمشق بگیریم و این یک هشدار برای ماست ; وقتی که به لحاظ فیزیکی آماده نیستید ، شما هیچ چیز نیستید! بسیاری از بازیکنان در  سطح استاندارد نبودند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۶
به قلم ناصر
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰