loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر 90 میلیون پوند دراختیار دارد!
ونگر 90 میلیون پوند دراختیار دارد!

ونگر ۹۰ میلیون پوند دراختیار دارد!

یک منبع اگاه از درون هیئت مدیره باشگاه ارسنال به خبرنگاران گفت که ارسن ونگر 90 میلیون پوند برای تقویت تیمش دراختیار دارد!!
این مبلغ شامل 45 میلیون پوند بودجه نقل و انتقالاتی است که باشگاه دراختیار ونگر قرارداده و هم اکنون مرد فرانسوی ارسنال پول حاصل از فروش فابرگاس نصری کلیشی و ابوئه را نیز برای تقویت تیمش دراختیاردارد.


گفتنی است که توپچی ها تا کنون 25 میلیون پوند برای بخدمت گرفتن جروینیو الکس اوکسلید چمبرلین و کارل جنکینسون هزینه کرده اند.
درحالی که ارسنال درحال تکمیل انتقال نصری به منسیتی است یک منبع اگاه از درون هیئت مدیره ارسنال به گل گفت : که ونگر 90 میلیون پوند برای تقویت تیمش دراختیار دارد.


گفتنی است که ساختار مالی باشگاه ارسنال در سالهای اخیر وبعد از نقل مکان به ورزشگاه امارات به گونه ای بوده که باشگاه میتوانسته 70 درصد پول حاصل از فروش بازیکنان را وارد بوجه نقل و انتقالات باشگاه کند و از ان برای سرمایه گذاری در تیم استفاده کند.


لازم به ذکر است که ارسنال اخیرا 25 میلیون پوند از فروش اپارتمانهای روبه روی ورزشگاه  امارت در کوئینزلند تاون سود کرده است.وچنانچه توپچی ها نتوانند به لیگ قهرمانان صعود کنند این مبلغ به بودجه نقل و انتقالاتشان اضافه خواهد شد.


دراین بین اماصعود ارسنال به لیگ قهرمانان برای انها بسیار حیاتی بنظر میرسد چرا که اگر نتوانند به مرحله گروهی صعود کنند 40 میلیون یورو متضرر خواهند شد.
ارسنال هم اکنون بهمراه مربی فرانسوی کهنه کارش که این روزها زیر فشارشدید هواداران قراردارد در ایتالیا بسرمیبرد و خودش را برای دیداربرگشت با اودینزه اماده میکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal
بازدید: ۱,۶۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰