loading
در حال بررسی درخواست شما
پیراهن دوم توپچیها در فصل 12-2011
پیراهن دوم توپچیها در فصل 12-2011

پیراهن دوم توپچیها در فصل ۱۲-۲۰۱۱




مانند لباس اول توپچیها 15  "برگ بو" در سمت چپ نشان باشگاه نقش بسته است که منعکس کننده 6 پنی ای است که 15 مرد برای تاسیس باشگاه پرداخت کردند. 15 "برگ بلوط" نیز در سمت راست نشان باشگاه بیانگر ملاقات تاسیس کنندگان باشگاه در "کافه محلی بلوط" میباشد. زیر نشان باشگاه نیز شعار ثبت شده ای نقش بسته است که مربوط به تسلیحات و نبرد – فرمان پیش – همراه با سالهای شروع و کنونی تاریخ باشگاه در دو طرف "فرمان پیش" و نشان باشگاه در قلب پیراهن است.
جلو پیراهن دوم توپچیها به دو قسمت تقسیم شده است. یک قسمت سورمه ای (آبی کبود) و دیگری آبی فیروزه ای که الهام گرفته شده از پیراهن توپچیها در گذشته است.
خطی اریب در وسط دو رنگ که اشاره گر سایه شاخص آفتاب است در پیراهن وجود دارد که برای یادآوری ساعت آفتابی "دایل اسکوئر"  واقع در محل کارخانه مهمات وولویچ بوده. جایی که باشگاه در سال 1886 در آنجا تاسیس شد.
پشت پیراهن کاملا به رنگ سورمه ای به همراه یک آستین به همین رنگ و دیگری آبی فیروزه ای است. خطی بر روی هر یک از آستین ها نقش بسته که برای تداعی بیشتر به ساعت آفتابی دایل اسکوئر به سه قسمت تقسیم شده است.
شورت ورزشی لباس دوم توپچیها سورمه ای است و جورابی به همین رنگ لباس را کامل میکند. سال تاسیس باشگاه - 1886 – با رنگ سفید در پشت ساق جوراب درج شده است.
در پشت پیراهن پایین یقه نام "آرسنال" نقش بسته و درون پیراهن و پشت آرم باشگاه جمله لاتین ‘Victoria Concordia Crescit’معادل انگلیسی ‘Victory Through Harmony’  به معنی "هماهنگی رمز پیروزی است" به چشم میخورد که پیش از این در نشان های قدیمی باشگاه بین سال های 1949 تا 2002 وجود داشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰