loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد نه میلیونی استوک برای نیکلاس
پیشنهاد نه میلیونی استوک برای نیکلاس

پیشنهاد نه میلیونی استوک برای نیکلاس



به پیشنهاد تونی پولیس سرمربی استوک سیتی این باشگاه قصد دارد با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز و 9 میلیون پوندی برای نیکلاس بندتنر این بازیکن ملی پوش دانمارک را به خدمت بگیرد ، این پیشنهاد در حالی ارائه شد که تونی پولیس سال گذشته نیز پیشنهادی تقریبا مشابه برای خارج کردن کنوین جونز از ساندرلند و پیوستن او به استوک ارائه کرد که موفق به جذب این بازیکن شد .

بندتنر بعد از گذراندن فصلی سخت با آرسنال اجازه دارد که آرسنال را در این تابستان ترک کند . این بازیکن 23 ساله در فصل گذشته تنها 2 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند و بعد از این سرخوردگی در مقابل هواداران آرسن ونگر نیز او را از سفر همراه تیم به خاور دور نیز منع کرد تا به وضعیت خود رسیدگی کند .

دو باشگاه اسپورتینگ لیسبون و بورسیا دورتموند هر دو برای انتقال بندتنر به تیم هایشان ابراز علاقه کردند اما با فهمیدن مبلغ قرارداد و دستمزد او این دو تیم از این به خدمت گرفتن وی منصرف شدند . اما پولیس با ارائه دادن این پیشنهاد قصد دارد وی را در خاک انگلیس نگهدارد و شروعی تازه همراه تیمش در ورزشگاه بریتانیا داشته باشد .

استوک سیتی برای جذب نیروی جدید با 4 یا 5 بازیکن وارد مذاکره شد که ویلسون پالاسیوس بهترین نام در میان آن ها بود و در حال حاضر این تعجب آور است که این تیم نیکلاس بندتنر را در رادرا خود قرار داده است .

مصاحبه ی سرمربی استوک تونی پولیس را در ادامه خواهید خواند :

" برای ما این ساده نیست که در چند روز آینده 2 یا 3 بازیکن را به خدمت بگیریم و بزرگترین دغدغه ی هر باشگاه بهبود بخشیدن سطح باشگاه از پایین ترین سطح به بالاترین سطح به وسیله ی جذب بازیکن است. "

وی در ادامه در باره ی انتقال احتمالی سورنسن دروازبان دانمارکی تیمش به منچستر سیتی صحبت کرد و اذعان نمود که از به خدمت گرفتن بازیکن قبل از سفر به کرواسی و بازی برگشت در مقابل هاجدوک اسپلیت نا امید است . تیم استوک در بازی رفت با گل جان والترز در ورزشگاه بریتانیا 1 بر 0 در مقابل تیم کرواسی به پیروزی رسید .

نویسنده : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : daily telegraph
بازدید: ۸۵۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰