loading
در حال بررسی درخواست شما
چیزهای بیشتری از نصری خواهید دید
چیزهای بیشتری از نصری خواهید دید

چیزهای بیشتری از نصری خواهید دید



درباره ی یک پیروزی سخت


بازی خوبی بود. در مجموع فکر می کنم که هم فولام و هم ما خوب بازی کردیم. آنها ما را تحت فشار گذاشتند زیرا گرا و کامارا بسیار خوب کارهای ترکیبی انجام می دادند و خط هافبک آنها بسیار کارامد بود. آنها بازی مستقیم انجام دادند تا با انداختن توپ پشت سر مدافعان ما ، به ما ضربه بزنند. امروز نه تنها به کیفیت ، بلکه به روحیه و برتری هم نیازمند بودیم. دو گل استثنایی توسط سمیر زدیم که ترکیبی از کنترل روی توپ ، هوش ، توانایی های خاص و خونسردی بود. او برای اینکه ضربه ی نهایی در هر دو موقعیت را بزند ، باید صبور می بود و اینکار را به خوبی انجام داد. بسیار خوشحالم زیرا در ابتدای آمدنش به اینجا ، بازی او فقط بر مبنای رسیدن به توپ بود ولی هم اکنون تنوع زیادی به بازی اش داده است. بازی او رو به پیشرفت است و البته موثر تر هم شده.


درباره ی اینکه آیا او بهترین بازیکن آرسنال در این فصل بوده


مقایسه کردن همیشه سخت است ولی نکته ی مهم این است که زمانی که شما یک مربی هستید ، می خواهید بهترین را از بازیکنانتان استخراج کنید و من همیشه به او ایمان داشتم. بسیاری از مردم زمانی که او را به اینجا آوردم ، اینکار مرا زیر سوال بردند ولی او دارد نشان می دهد که استعداد فوق العاده ای دارد و من فکر می کنم چیزهای بیشتری از او خواهید دید.


درباره ی اینکه چه چیزی در بازی او پیشرفت کرده


مانند همه بازیکنانی که کار با توپ خوبی دارند ، او نیز به توپ علاقه ی زیادی داشت. ما از او می خواستیم که فرارهای بدون توپ بیشتری بکند ، بدون توپ پشت مدافعین حرکت کند زیرا ما بازیکنان زیادی داریم که می توانند او را صاحب توپ کنند.


درباره ی گل فولام


با توجه به اینکه صحنه را دوباره دیده ام ، از روی ظاهر داور می شد فهمید که فکر می کرد کوشلنی به بازی ادامه خواهد داد زیرا او بلافاصله به زمین نیافتاد.می توانید درک کنید که چرا اجازه داد تا بازی ادامه پیدا کند.


درباره ی وضعیت مصدومیت کوشلنی


به سر او ضربه ی سختی وارد شده است. نمی دانم که پزشکان چه خواهند گفت و برای چه مدت نمی تواند بازی کند.


درباره ی عملکرد یوهان جورو


او بسیار خوب کار کرده است. او یک سال مصدوم بود و همانطور که متوجه شده اید ، کمی او را در ترکیب چرخانده ام. ما نمی خواهیم که او را از دست بدهیم و بازیکنی که یک سال مصدوم بوده است ، نمی تواند سه بازی در هفته انجام دهد. از ابتدای فصل روز به روز قوی تر شده و امروز ، در بازه ی زمانی سختی که ما باید در هوا دفاع می کردیم ، او بسیار مسلط بود. او نه تنها از خود تسلط ، بلکه شخصیت هم نشان داده است. به همین خاطر من بسیار خوشحالم. او به عنوان یک هافبک به اینجا آمد و ما او را به یک مدافع تبدیل کردیم.


درباره ی اینکه آیا او شایستگی بازی کردن از ابتدا را دارد


بازیکنان می دانند که بازی به بازی ، ما ترکیبمان را عوض می کنیم و در تیم ما ، همه از ابتدا بازی خواهند کرد.


درباره ی دفاع آرسنال


با شما موافقم که در بعضی مواقع ، کمی در هوا آسیب پذیر نشان دادیم ولی فراموش نکنید که ما بازی را با پنج مهاجم درون زمین تمام کردیم. بنابراین انتظار داشتم که روی کرنر ها مشکل داشته باشیم. در مجموع معتقدم که در نیمه ی دوم ، مدافعانمان با توپ های هوایی به خوبی کنار آمدند.


درباره ی اینکه آیا آرسنال آنقدر خوب هست که بتواند قهرمان لیگ شود


ما برای ادامه دادن این مسیر ، کیفیت لازم را داریم ، این مسلم است. هیچکدام از تیم ها نتوانسته اند ثبات داشته باشند و در حال حاضر ، ما در چنین مکانی هستیم ، با اینکه سه بازی را واگذار کرده ایم. این بدین معنی است که هر بازی ، حکم یک فینال را دارد و اگر برای آن آماده نباشید ، نمی توانید سه امتیاز را بگیرید. ما همبستگی و توانایی این را داریم ولی با رقبای سختی روبرو شدیم و همه چیز به ثبات بستگی خواهد داشت. ما هنوز تا بردن لیگ خیلی فاصله داریم . تنها چیزی که می توانم بگویم این است که برای جنگیدن بر سر قهرمانی ، روحیه و توانایی لازم را داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰