loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسني بلند مدت بست!
ژسني بلند مدت بست!

ژسني بلند مدت بست!



وچونيچ ژسني قرار دادي بلند مدت را با باشگاه آرسنال به امضا رساند. اين گلر آينده دار و با استعداد 20 ساله و 6 فوت و 5اينچي خيلي سريع توانست استعداد و پتانسيل خود را به عنوان يك گلر به همگان نشان دهد.

اين گلر جوان خيلي زود توانست سر زبان ها بيفتد. او تابستان سال 2006 به آرسنال آمد. و اولين بازي خود براي آرسنال را در سال 2009 در راند سوم جام اتحاديه در پيروزي 2-0 مقابل ويگان انجام داد.

او سال گذشته به بنفورد قرض داده شد و توانست عملكرد خيره كننده اي از خود به نمايش بگذارد .28 بازي براي اين تيم و عملكرد قابل قبول او باعث شد كه ديگر ونگر او را قرضي به تيم ديگر نفرست و اين گلر لهستاني را در تيم نگه دارد.

چندي است كه مسئله تمديد كردن يا نكردن ژسني بر سر زبان ها افتاده بود وبالاخره امروز دو طرف به توافق رسيدند آرسن ونگر ضمن اعلام خبر تمديد ژسني گفت:

"ما خوشحال هستيم از اينكه اعلام كنيم ژسني قرار دادي بلند مدت را امضا كرده است. كسي كه به عنوان يك بخش خيلي مهم از باشگاه ما را تشكيل ميدهد. ما پتانسيل عظيم او را ديده ايم هم در تمرينات و هم در مسابقاتي كه براي ما به ميدان رفته است. بنابراين ما به جلو نگاه مي كنيم تا پيشرفت هاي پيشتري را از او در سال هاي آينده ببينيم."

وچونيچ هم گفت:

"امضاي قرار داد جديد با آرسنال احساس بزرگي است و من بسيار خرسند هستم.مذاكرات خيلي زود رخ داد و واين تصميم براي من آسان بود.و حالا من به جلو نگاه مي كنم و ادامه دادن به كار سختم در زمين تمرين و بهترين ها را از خود نشان دهم زماني كه فرصت كنم براي آرسنال بازي كنم.

" من تمايل دارم از هر كسي كه كه تا به حال به من كمك كرده است تشكر كنم بويژه ليام برادي روي ماسي و تمام كاركنان آكادمي "Hale End " همچنين نيل بنفيلد استيو بلد وتمام كاركنان پشت صحنه آرسن ونگر و هر كسي در بنفورد كه كمك كرد تا من فصل گذشته بازي كنم و همه ي هم تيمي هايم در آنجا و آرسنال و البته خانواده ام."

هر كسي در باشگاه آرسنال مشتقانه منتظر درخشش ژسني در 4 سال پيش رو با آرسنال است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۰
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰