loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج توپ طلای ساکا، اودگارد و رمزدیل
نتایج توپ طلای ساکا، اودگارد و رمزدیل

نتایج توپ طلای ساکا، اودگارد و رمزدیل

بوکایو ساکا و مارتین اودگارد، ستارگان آرسنال، به ترتیب در رتبه های 24 و 28 در رای گیری برای توپ طلای 2023 قرار گرفتند، در حالی که آرون رمزدیل در رتبه هشتم در رقابت برای جایزه یاشین قرار گرفت.

مارتین و بوکایو به لطف نمایش هایشان برای کمک به آرسنال برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل 2022/23، برای اولین بار نامزد دریافت این جایزه معتبر شدند.

آرون نیز به دلیل عملکردهای قهرمانانه اش در دروازه های آرسنال در همان فصل، برای اولین بار در لیست نامزدهای دریافت جایزه بهترین دروازه بان جهان قرار گرفت.

با این حال، پس از جمع آوری آرای روزنامه نگاران از 100 کشور برتر در رنکینگ فیفا، لیونل مسی برای هشتمین بار در دوران حرفه ای خود پس از کسب اولین مدال طلای جام جهانی در زمستان گذشته، در صدر فهرست نامزدهای توپ طلا قرار گرفت. ارلینگ هالند در رتبه دوم و کیلیان امباپه در رتبه سوم قرار گرفتند.

امیلیانو مارتینز، دروازه بان سابق آرسنال، به دلیل تلاش هایش برای کمک به آرژانتین برای کسب سومین قهرمانی جهانی خود در ضربات پنالتی پس از یک فینال هیجان انگیز مقابل فرانسه در قطر، برنده جایزه یاشین شد. ادرسون در رتبه دوم و یاسین بونو در رتبه سوم قرار گرفتند.

در همین حال، در بخش توپ طلای زنان، آماندا ایلستد در رتبه 15 و کیتی مک کب در رتبه 22 قرار گرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۹ ۱۰:۲۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰