loading
در حال بررسی درخواست شما
۲ پست برجسته اروپایی برای گازیدیس
۲ پست برجسته اروپایی برای گازیدیس

۲ پست برجسته اروپایی برای گازیدیس


گازیدیس از سوی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا به عنوان نمانیده بازوی سیاست گذاری یوفا در شورای حرفه ای راهبردی یوفا انتخاب شد. به واسطه این انتخاب٬ گازیدیس اکنون عضوی از هیئت رئیسه اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا خواهد بود. اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا پس از فروپاشی گروه ۱۴ در سال ۲۰۰۸ تشکیل شد و متشکل از ۲۰۷ تیم برتر اروپا است که ۱۰ تیم در این بین از لیگ برتر انگلستان هستند.

این انتخاب در پی تصمیم خروج دیوید گیل مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد از پستش در هیئت رئیسه اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا صورت گرفت. 

پس از انتحاب ایوان گازیدیس٬ کارل هاینس رومنیگه رئیس این اتحادیه گفت:"خشنودم که به ایوان گازیدیس برای حضور در هیئت رئیسه اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا خوش آمد بگویم. تجربه و دانش متمایز او در فوتبال٬ اعتبار زیادی را برای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا به همراه خواهد داشت."

گازیدیس نیز گفت:"از پیوستن به این تشکلات مهم که نقش مهمی در آینده فوتبال در اروپا خواهند داشت خوشحالم. در انتظار نمانیدگی باشگاه های برتر اروپا در ادامه راه این اتحادیه در بحث های متعدد و مهم هستم."

گازیدیس پیش از این سمت هایی را در هيئت مديره فوتبال حرفه ای (PGB) اتحاديه فوتبال انگلستان٬ شورای اتحاديه فوتبال انگلستان و بخش حل اختلافات فيفا نیز در اختیار گرفته است. گازیدیس همچنین به کار خود در اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا به عنوان رئيس هيئت حقوقی و گروه اجرایی ليگ برتر كه وظيفه شناسایی بازيكنان نخبه را به عهده دارد ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰