loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار
منطقه آمار

منطقه آمار


ژروینیو بیشتر دوران حرفه ای خود را در گوشه ها بازی کرده است و قبل از بازی شنبه برابر ساوتهمپتون 4 گل برای آرسنال در بازی های رسمی زده بود.اما در بازی با یاران ادکینز فرصت بازی در پیکان خط حمله به بازیکن ساحل عاجی آرسنال داده شد و او با عملکرد بسیار عالی دو گل به ثمر رساند.

تنها زمانی او به اندازه ی کافی می تواند ونگر را به قرار دادن او در پست مهاجم وسط متقاعد کند که منظم تر بازی کند اما تابلوی حرکات ژروینیو در برابر ساوتهمپتون [شکل اول] نشان می دهد که او شایسته ی داشتن این فرصت است.ژروینیو در بعد از ظهر شنبه قلب حرکات آرسنال بود و 48 بار توپ را لمس کرد و در 33.3 % از دوئل ها پیروز شد ولی فقط این نیست،مرد ساحل عاجی از 4 شوتش به سمت دروازه 2 گل به ثمر رساند.

در مقابل او در بازی با استوک در سمت راست بازی می کرد که آزادی کمتری برای حرکت در زمین داشت [شکل دوم].نتیجه نشان می دهد که او تاثیر کمتری داشت.او 40 بار توپ را لمس کرد و فقط در 14.3 % از دوئل هایش موفق بود.او یک ضربه به سمت دروازه داشت که آن هم بیرون از چارچوب بود.

ممکن است ژروینیو انتخاب عجیبی برای مهاجم وسط باشد ولی قابل توجه است و عملکرد چشم نواز او در برابر ساوتهمپتون به این معنی است که حالا او یک مدعی آماده برای حضور در جلوی حمله ی توپچی ها است.
.
[تصویر: gun__1347965751_gervinho_ball.jpg?ic=9640cdT]
(کلید : توپ=گل ، سبز=پاس ، قرمز=سانتر/شوت)

مصدومیت مچ پای ویچک شزنی به این معنی است که ویتو مانونه در دروازه آرسنال در ورزشگاه (Stade de la Mosson) قرار می گیرد و او هنوز در این فصل گلی را دریافت نکرده است.

برخی این دروازبان ایتالیایی را خروجی تیم در تابستان می دانستند در حالی که رقابت های یک ماه اخیر نشان داد که او هنوز در تیم مورد توجه است.مسلما شزنی شماره 1 آرسنال در فصل گذشته بوده است اما بعد از مصدومیت از ناحیه دنده مانونه جای او را دربازی برابر استوک و لیورپول گرفت و خونسرد نشان داد.

هر دو بازیکن ما هستند و آمار زیر نشان می دهد که در فصل پیش رو برای پست دروازبانی دو انتخاب وجود دارد.و ونگر احساس اعتماد به نفس خواهد کرد که وقتی مانونه به عنوان دروازبان سوم در درون دروازه است.

[تصویر: gun__1347965763_szczesny_v_mannone.jpg?ic=8b53d3T]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰