loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار
منطقه آمار

منطقه آمار



[تصویر: gun__1351259140_arteta_cazorla.png?ic=dd8dfaT]

رابطه ی اسپانیایی ها

سانتی کازورلا پس از آمدنش به اشبورتون به درک خوبی از بازی آرتتا رسیده است.این دو اسپانیایی در تمامی بازی ها خط هافبک آرسنال را تشکیل داده و اکثر حملات تیم را ساخته اند.هر دو با پاس های کوتاه به ایجاد فضا و باز کردن دفاع حریف کمک می کنند.آرتتا تا به حال بیشترین پاس را در لیگ جزیره داشته است (764) هموطن او هم دور نیست.او با 571 پاس پنجم است.

آرتتا تقریبا پست دفاعی تری دارد و اولین تصمیمش پس از گرفتن توپ رساندن آن به کازورلا است که نمود آن را در بازی ابتدای ماه برابر وستهم به خوبی می بینید.شکل سمت چپ که مربوط به بازی با وستهم است به خوبی نشان می دهد که هافبک سابق اورتون تمایل دارد بیشتر رو به جلو بازی کند و توپ را بین هافبک و خط آتش به حرکت در بیاورد.همچنین او توپ را به کازورلایی می سپارد که بسیار دوست دارد توپ در اختیارش باشد.

با این حال شنبه ی گذشته کازورلا به خوبی توسط مدافعین مهار شده بود و شکل سمت راست که در مورد بازی با نوریچ است نشان می دهد که هافبک سابق مالاگا اغلب برای توپگیری از آرتتا به عقب آمده و یا به سمت چپ رفته است.نظم دفاعی قناری ها باعث شد که کازورلا از محیطی که به بازی در آن علاقه دارد یعنی جلوی چهار مدافع حریف دور شود.

در مقابل QPR امیدواریم که این طراح اسپانیایی بیشتر با حضور در پست مورد علاقه اش پاس های زیبایش را برای ایجاد شانس های گلزنی برای مهاجمین صادر کند.

دربی لندن

بازی شنبه یکصد و هشتاد و هفتمین دربی آرسنال در لیگ جزیره است.آنها 94 بازی را پیروز شده اند و به طور میانگین 1.8 امتیاز در هر بازی گرفته اند.

[تصویر: gun__1351248667_london_calling.png?ic=5f35beT]

پیروزی 350 برای رئیس

بازی برابر وستهم سیصد و پنجاهمین پیروزی رئیس در آرسنال بود.در زیر آمار کامل را می بینید:

[تصویر: gun__1351257874_350wins.png?ic=f9f937T]
واقعیت های بازی

* آخرین باری که QPR در زمین آرسنال پیروز شد مربوط به همان بازی معروف است که جانی جنسن تنها گلش را برای آرسنال به ثمر رساند.(31 دسامبر 1994)

* در بازی برگشت آن سال توپچی ها در ویمبلدون پیروز شدند اما کوئینز ها از آن پس در 12 دربی خارج از خانه شان هیچ بردی به دست نیاوردند و با احتساب 4 شکست فصل قبلشان 10 باخت و 2 تساوی را دارند.

* مارک هیوز در تمام 5 بازی ای که در زمین آرسنال بازی کرده شکست خورده است.

* آرسنال تنها 1 بازی از 6 بازی اخیرش در اشبورتون را پیروز شده است.(3 تساوی و 2 شکست)

* QPR در 20 بازی اخیرش در لیگ جزیره کلین شیت نداشته است.

* رنجرزی ها از 17 بازی خارج خانه ی اخیرشان 14 شکست داشته اند و هیچ بردی را کسب نکرده اند و از 51 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز گرفته اند.

* توپچی ها 83% گل هایشان را در لیگ در نیمه ی نخست دریافت کرده اند.

* QPR هم در 15 دقیقه ی ابتدایی بازی ها بیش از 4 گل خورده است.

* آرسنالی ها به رقیبانشان تنها 25 بار اجازه ی شوتزنی از هر نقطه ای در زمین را داده اند که از تمامی تیم های لیگ کمتر است.

* نوریچ هفته ی گذشته اولین پیروزی اش در لیگ را برابر آرسنال جشن گرفت و QPR هم تا به اینجا بردی نداشته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰