loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پیش از بازی
مصاحبه پیش از بازی

مصاحبه پیش از بازی



پیرامون بازی:

"ما از بردمان مقابل وست بروم مطمئن بودیم(اشاره به باخت 3-2 مقابل وست بروم در خانه) اما این اتفاق در مقابل نیوکاسل تکرار نخواهد شد. ما می دانیم که آنها تیم خوبی هستند ،در حقیقت پیروزی 5-1 آنها در مقابل ساندرلند هشدار خوبی برای ما بود.

پیش از بازی با وستهام می دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم اما صبوری ، خونسردی و هوشمندی مان را در این بازی بسیار پسندیدم. من فکر کنم برای من صبور بودنمان بیش از هر چیز دیگری رضایت بخش بود. زمانی که می توانستیم عجولانه و در هم ریخته بازی کنیم ، اینگونه نبوده و هوشمندانه عمل کردیم و در دفاع اشتباهی را مرتکب نشدیم ، اتفاقی که در بازی با شاختار نافتاد."

پیرامون موقعیت تیم:

"اگر شما مشاهده کنید ، ما خودمان را به موقعیت خوبی رساندیم. حال زمان آن رسیده که از موقعیتمان نهایت استفاده را ببریم.

زمانی که ما در مقابل منچستر سیتی صف آرایی کردیم ، ما در کنار تاتنهام ، 3 امتیاز از آنها عقب بودیم ولی امروز ما با هر دو تیم کمی تفاوت داریم چرا که ما دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. بنابراین برای ما مهم است که این روند را ادامه دهیم."

پیروزی 5-1 نیوکاسل مقابل ساندرلند:

" آنها بازی بزرگی داشتند. اما آن مزیتی که برای ما داشت این است که به ما هشدار داد که نیوکاسل قادر است که قدرتمند باشد و گل های فراوانی را به ثمر برساند."

امکان کم کردن فاصله با چلسی :

"البته ، شما می خواهید که حتی الامکان به چلسی و دیگر تیم های برتر نزدیک شوید. ما می دانیم که در دور رفت مسابقات همه دیدار های بزرگ ما در خارج از خانه است بنابراین بسیار مهم است که در خانه قدرتمندانه عمل کنیم. اگر شما می خواهید که در این لیگ جایگاه دلخواهمان را داشته باشیم ، این برای ما حیاتی است که بازی هایمان در ورزشگاه امارات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

گاهی اوقات شما فکر می کنید که چلسی امروز امتیاز از دست خواهد داد ولی آنها این اجازه را نمی دهند. اگرچه شما باید این را به خاطر داشته باشید که آنها 30-31 ساله هستند و تجارب زیادی دارند. در هر صورت 10 هفته از مسابقات گذشته است و ما راه درازی را در پیش داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰