loading
در حال بررسی درخواست شما
All-Stars معمولا این بازی را نمی‌بازند
All-Stars معمولا این بازی را نمی‌بازند

All-Stars معمولا این بازی را نمی‌بازند

 
در مورد بازی...
 
بازی از چیزی که فکر می‌کردم بزرگ‌تر بود. تازه فهمیدم که هفته All-Star اینجا چیست. در NBA و NFL در مورد این هفته شنیده بودیم ولی هرگز آن را در مورد MLS ندیده بودم. برای ما بودن جزئی از آن خیلی عالی بود. پیش از بازی شرایط خاصی حاکم بود - آنها بازیکنان بزرگی را در ترکیب داشتند و افتخار بزرگی بود که در زمین کنار آنها بازی کنم. فرصتی خیلی خوب و یک بازی پیش فصل عالی بود.
 
 
در مورد خاص بودن بازی با All-Stars...
 
بازی کردن مقابل مردمی که می‌خواهند بهترین عملکرد را از شما ببینند خوب بود. بعضی از بازی‌های پیش فصل ممکن است کمی آهسته باشند و در این گرمای هوا، گاهی بازی چنین شرایطی پیدا می‌کرد. ولی در عین حال گاهی بازی سرعت می‌گرفت و پاس‌های سریعی رد و بدل می‌شد. چنین بازیکنان بزرگی همیشه می‌توانند چنین کاری انجام دهند. اینگونه بازی‌ها برای آماده‌سازی لیگ برتر عالی هستند.
 
 
در مورد شکست دادن All-Stars...
 
وقتی داور پنالتی گرفت شنیدم که یکی از بازیکنان آنها گفت "هِی داور! این بازی ستارگان ام.ال.اس است، چرا می‌خواهی بازی را برای ما خراب کنی؟" من به او نگاه کردم و پیش خودم فکر کردم، ظاهرا آنها زیاد این بازی را نمی‌بازند. این‌طور به نظر می‌رسید که آنها فکر می‌کردند از پیش برنده هستند ولی ما برای برنده شدن آماده بودیم. مربی از ما خواست که راحت بازی کنیم و نتیجه مناسب بگیریم. نیاز داشتیم که به روند پیروزی برسیم. آنها حریف خوبی برای ما بودند و ما می‌خواستیم برنده از زمین خارج شویم. از اینکه برنده شدیم خوشحالیم ولی مهم‌تر از آن این است که اینگونه بازی‌ها برای آمادگی بدنی خوب هستند. معمولا در خانه چنین گرمای هوایی را نداریم - باید به سختی تلاش می‌کردیم و فکر می‌کنم راب (هلدینگ) گرانیت (ژاکا) هم عالی بودند. بازیکنان جوان هم همین‌طور. در مجموع روز مثبتی برای ما بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰