loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار
منطقه آمار

منطقه آمار


مانونه و رودی

هر دو دروازبان تا اینجا سیر صعودی را طی کرده اند.ویتو مانونه به طور مداوم در تیم اصلی در حال بازی کردن است و جان رودی پس از اولین بازی ملیش برای انگلستان روند خوبش را ادامه داده است.

نوریچ مدافعین بلندزنی دارد و این باعث شده که تعداد شوتگیری های رودی بالا برود.در حقیقت تنها دروازبان های 3 تیم سیو های بیشتری از دروازبان نوریچ در این فصل داشتند.فقط دو دروازبان می شود نام برد که از مانونه کمتر توپگیری داشتند.اگرچه مانونه دو بازی کمتر دارد.رودی در درصد توپگیری ها در لیگ جزیره بین 7 نفر آخر است و با توجه به آمار قبلی ای که داده شد او اغلب بیشتر در مقابل خطرات قرار دارد و در این آمار مانونه بین 7 نفر بالای جدول است.اگر به لوریس،دروازبان تاتنهام،ارفاق بدهیم او بالاترین است،البته او تنها یک بازی دارد و معیار درستی نیست.

[تصویر: gun__1350570738_players.jpg?ic=196a78T]

آمار و ارقام پخش توپ می گوید که رودی از 128 پاسی که داده است تنها 19 پاس برای بازیکنان در نیمه ی خودی بوده است (پاس کوتاه) در مقابل با این آمار مانونه 31 پاس از 66 پاسش کوتاه بوده است.

کاملا روشن است که رودی بیشتر نقش توپ پخش کن را ایفا می کند و در ادامه هولت و موریسون در نیمه ی زمین حریف به دنبال برتری هوایی هستند.او اغلب توپ ها را روی سر مدافعین و یا کمی پشت سر آنان می اندازد.در بازی فصل گذشته (به عکس مربوط به او توجه کنید) آن نشان می دهد که او تنها 2 پاس کوتاه داشته است و هر دو به مدافع راست تیمشان کایل ناوتون رسیده است.

این شیوه برای نوریچ ممکن است که این فصل کمی تغییر کند.خاویر گاریدو که بازیکن تکنیکی ای است و به نفوذ کردن و حرکت در عمق تمایل دارد بازگشته است اما نوریچ در بین کمترین پاس دهنده ها در لیگ جزیره چهارم است و 1594 پاس از آرسنال کمتر داشته است.بنابراین یک حقیقت در سبک بازی همیشه باقی می ماند.

عملکرد مانونه در مقابل وستهم (که تصویرش آمده است) نشان می دهد آرسنال هم به توپ های هوایی علاقه دارد ولی نه بیش از اندازه،به ویژه با حضور الیویه ژیرو که در کار های هوایی برجسته است.

7 پاس از 18 پاس مانونه در نیمه ی خودی به بازیکنان بوده است.هرچند نشان می دهد که او به بازی از عقب و به حرکت درآوردن یارانش علاقه دارد.

به احتمال زیاد هیچکدام ازین شیوه ها در بازی فردا تغییر نخواهند کرد.آرسنال به بازی صبورانه و رو به جلو که توسط مانونه شروع می شود تمایل دارد و نوریچ هم می خواهد روی توپ های بلند موقعیت سازی کند.بازیکنان میزبان به طور کلی بر روی عملکرد هولت برنامه دارند و همچنین رودی هم نقش مهمی در این بازی خواهد داشت.

صرف نظر از نتیجه این احتمال وجود دارد که این دو جوان در عصر شنبه عملکرد مثبت و تاثیر چشمگیری بر بازی داشته باشند.

[تصویر: gun__1350568438_mannone_v_west_ham.png?ic=b3026cT]

[تصویر: gun__1350568463_ruddy_last_season.png?ic=d43e8cT]

واقعیت های بازی

* به طور کلی 25 گل در بازی اخیر دو تیم در لیگ جزیره به ثمر رسیده است.

* استیو موریسون در هر دو بازی فصل گذشته در برابر آرسنال گلزنی کرد.

* آرسنال 5 برد و یک شکست در 11 بازی اخیرش در برابر نوریچ در تمامی رقابت ها داشته است.

* نوریچ در 12 بازی اخیرش در لیگ جزیره تنها 1 برد کسب کرده است. (4 تساوی و 7 شکست)

* آرسنال در 12 بازی دور از خانه ی اخیرش در لیگ جزیره تنها 1 باخت داشته است. (7 پیروزی و 4 تساوی)

* قناری ها در این فصل بیشترین گل خورده از بیرون محوطه ی جریمه را در لیگ داشته اند. (5 گل)

* از آگوست 2011 تا امروز،سانتی کازورلا بیشتر از تمامی بازیکنان شاغل در 5 لیگ برتر اروپا از بیرون محوطه ی جریمه گل زده است. (9 گل)

* در این فصل نوریچ به طور متوسط از هر 15 موقعیت یکی را به گل تبدیل کرده است (به جز شوت های بازگشت داده شده).دست کم سرعت تبدیل آنها در توپ های هوایی بسیار کارآمد است.

* یاران کریس هاوتون به حریفانشان اجازه داده اند در مقابل آنها بیشترین شوت در چارچوب به سمت دروازه را داشته باشند. (41 شوت)


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰