loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پیش از بازی
مصاحبه پیش از بازی

مصاحبه پیش از بازی

 

در مورد اینکه اگر در سومین دیدار پیاپی شکست بخورند:

"این برای ما حیاتی است که از آن اجتناب کنیم. ما نمی خواهیم که در این دیدار بازنده باشیم. مخصوصا بعد از اینکه در بازی با شاختار و نیوکاسل به دلیل کیفیتی که ارائه دادیم ، شایسته باخت نبودیم. بنابراین مهم است که ما دوباره موثر تر عمل کرده و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم."

در مورد شکست در برابر نیوکاسل:

"من نمی خواهم عملکرد نیوکاسل را که فوتبالی خوب و محکم را به اجرا گذاشت زیر سوال ببرم ولی شما همیشه احساس می کنید زمانی که یک تیم یک شوت به سمت چهارچوب دروازه زده است و شما بازنده هستید ، آن سخت است که بتوانید آن را هضم کنید.

حتی اگر ما موقعیت های زیادی را ایجاد نکردیم ، ولی با این وجود چهار یا پنج فرصت خوب گلزنی داشتیم و این دلیلی است که چرا من می گویم ما با بدشانسی بازی را واگذار کردیم. ما کاملا در بهترین فرم خود قرار نداشتیم ، ما در جلوی زمین تنوع لازم را نداشتیم اما من هنوز فکر می کنم که تساوی نتیجه عادلانه تری بود.

و البته ، آن همیشه دردناک تر است که رقبا نیز شکست می خورند ، زیرا شما فکر می کنید که ما فرصتی خوبی را ( برای کم کردن فاصله ) داشتیم . ولی از طرفی شما می توانید فکر کنید که اگر آنها پیروز شده بودند ، اختلاف به 8 امتیاز می رسید.

من انتظار این را داشتم که چلسی در مقابل لیورپول امتیاز از دست بدهد ولی انتظار این را نداشتم که خودمان امتیازات را در مقابل نیوکاسل از دست بدهیم."

در مورد ولورهمپتون:

"ولوز تیم خوبی است چرا که آنها در دفاع و حرکت رو به جلو قدرتمند هستند. آنها همچنین در خط هافبک نیز با وجود بازیکنانی چون میلیاس و هانری قدرتمند هستند. آنها دویل را دارند کسی که من تصور می کنم در نوک خط حمله به کار گرفته شود. بنابراین آنها تیمی خوب هستند که در زمین به خوبی تاکتیک ها را به اجرا می گذارند.

بله ، آنها تیمی قوی هستند و از نظر فنی نیز خوب هستند. اگر شما به توانایی های آنها در پاسکاری در دیدار مقابل منچستر سیتی و منچسنر یونایتد نگاه کنید ، می بینید که آن در سطح بهترین تیم ها بود.

من آنها را در مقابل منچستر یونایتد به خوبی مشاهده کردم. منچستر یونایتد در مقابل آنها جان سالم به در برد چرا که ولوز فرصت هایی برای گلزنی داشت. ما ممکن است که بگوییم به نیوکاسلی باختیم که یک شوت در چهارچوب داشت ولی ولوز موقعیت های زیادی را در اولدترافورد خلق کرد.

دلیل اینکه چرا مهم است که ما در این بازی در دفاع بسیار قدرتمند باشیم و از فرصت هایی که ایجاد می کنیم نهایت بهره را ببریم ، همین است. چرا که آنها فرصت های زیادی را در اختیار ما نخواهند گذاشت."

در مورد عدم کارایی تعویض های انجام شده در بازی با نیوکاسل:

"بعضی اوقات این مورد وجود دارد ، بازیکنان هنوز در بهترین فرمشان نیستند ولی آنها بر روی نیمکت حضور دارند. به هر حال حضور آنها به این معنی نیست که از آمادگی 100 % برخوردارند. اما آن در بلند مدت اخبار خوبی است که ما بازکنان زیادی را داریم که بازگشته اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰