loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر 1996 تا 2018
آرسن ونگر 1996 تا 2018

آرسن ونگر ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸

هرچند که فعلا خبری رسمی منتشر نشده است اما به نظر میرسد مدیران آرسنال نگاهی به وضعیت تیم های دیگر و مربی هایی مانند پپ دارند. ونگر تا پایان فصل در آرسنال ماندنی است و با این وضعیت آرسنال هرروز سخت‌تر نفس میکشد. خیلی زود مشخص شده است که خریدهایی مانند میخیتاریان و اوبامیانگ ربطی به ونگر ندارد و آرسن ونگر برای آنها برنامه‌ای در نظر نگرفته است. آرسنال به یک مرد واقعی نیاز دارد که یک بار برای همیشه ماشه را بکشد ... بعد از آن دوباره باشگاه آرسنال رشد خواهد کرد. آرسنال نیاز دارد تا مانند ققنوسی، بمیرد و زنده شود.

آرسن ونگر همانی است که قهرمانی ها را برای آرسنال به ارمغان آورد، او آنری را به جهان فوتبال معرفی کرد، استادیوم امارات را آماده بهره برداری کرد و بهترین تیم تاریخ باشگاه را به میدان فرستاد.... اما این همه تاریخ ونگر در باشگاه آرسنال نیست و بخش هایی هم وجود دارد که نمیتوان به آن افتخار کرد.

اتفاقی شبیه منچستریونایتد رخ میدهد، مدیران باشگاه برای سال ها فرگوسن را تغییر ندادند و هیچ فعالیتی برای جانشینی مناسب او انجام نداند و امروز تقریبا بعد از 5 سال از دوران فرگوسن، یونیاتید حتی به آنچه در دوران فرگی بود، نزدیک هم نیست.

شکست 3-0 آرسنال در امارات .... میدانیم هوا سرد است، جاده های در بهترین حالت خود نیستند اما تعداد صندلی های خالی امارات را هم ببینید! این استادیوم برای این سرما ساخته نشده است. این سرمایی که بین هواداران است و ونگر از آن خبر دارد و میداند راه حل آن چیست... این روزها شعار تیم های رقیب آرسنال "بمان آرسن ونگر" شده است ئ این بدترین اتفاق ممکن است، این چیزی است که تا حالا فوتبال انگلستان تجربه نکرده است. هواداران آرسنال، بازیکنان خود را "هــــــــو" میکنند. آرسنال برای اولین بار در یک نیمه در استادیوم امارات 3 گل دریافت میکند و ...

هرچند آرسنال همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را دارد اما اصلا وضعیت آرسنال شبیه منچستریونایتد در فصل پیش نیست. قبول دارید یا نه! اصلا مهم نیست، اما مورینیو در لیگ بازی ها را ساده گرفت تا بتواند قهرمان اروپا شود، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آرسنال بتواند میلان را شکست دهد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰