loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 - ویگان اتلتیک 0
آرسنال 2 - ویگان اتلتیک 0

آرسنال ۲ - ویگان اتلتیک ۰



آرسنال باید در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم ویگان اتلتیک برود .
این اولین بازی داخل خانه آرسنال در این رقابت هاست و آرسنال با ترکیب زیر وارد میدان شده :

ووچیچ ژسنی
لوران کوشلنی
یوهان جورو
کایرن گیبز
امانوئل ابوئه
جک ویلشر
نوس دنیلسون
رابین ون پرسی
تئو والکات
کارلوس ولا
نیکلاس بندتنر


روی نیمکت آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضرند :

جیمز شی
بکاری سانیا
سمیر نصری
آندری ارشاوین
کریگ استموند
جی امانوئل توماس
هاوارد نوردویت


* رابین ون پرسی در این بازی به عنوان کاپیتان ایفای نقش می کند


نیمه اول

دقیقه 2 :در همین ابتدای بازی روی ضربه ایستگاهی که ون پرسی روی دروازه ارسال می کند آرسنال توسط بندتنر صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که این موقعیت ثمری ندارد .

دقیقه 8 : ویکتور موسس بازیکن خطرناک تیم ویگان روی حرکت تکنیکی خوب خود امانوئل ابوئه را جا گذاشته و از زاویه نسبتا بسته ضربه خود را به بیرون زد .

دقیقه 10 : به دلیل خطای کارلوس ولا که باعث از بین بردن موقعیت ضد حمله حریف شد وی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد .

دقیقه 11 : آرسنال روی خطای حریف البته از فاصله نسبتا زیاد صاحب موقعیت ضربه آزاد است که ضربه بد دنیلسون به دیوار دفاعی حریف برخورد می کند .

دقیقه 12 : ویگان می توانست روی یک لحظه غفلت آرسنال و روی ضد حمله صاحب موقعیتی شود که اشتباه آن ها باعث از دست رفتن این موقعیت شد .

دقیقه 15 : حرکت عرضی بازیکنان آرسنال به رابین ون پرسی رسید که پاس در عمق وی برای بندتنر در آخرین لحظات توسط دفاع این تیم رد شد .

دقیقه 19 : روی سانتر ون پرسی از ضربه ایستگاهی می توانست موقعیت شکل گیرد که سانتر رابین بسیار بلند بوده و بندتنر نمی تواند از این توپ استفاده کند .

دقیقه 20 : روی حرکت عمقی جورو و پاس وی به ولا وی حرکت عرضی انجام داده و شوت کارلوس ولا با برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد . کرنر ارسالی نیز با ضربه سر کوشلنی همراه بود که این توپ به بیرون رفت .

دقیقه 26 : روی پاس فوق العاده زیبای ویلشر به ولا وی از سمت چپ صاحب موقعیتی شد که پاس در عرض وی در دستان دروازبان ویگان قرار گرفت .

دقیقه 27 : روی یک حرکت بسیار دیدنی توسط ویلشر و پس از ان پاس بسیار دیدنی رابین ون پرسی ولا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه چیپ خوب وی با اندک فاصله ای از کنار دروازه به بیرون رفت .

** با وجود بازی نسبتا روا با دیگر بازیکنان توسط نوس دنیلسون اشتباهات وی زیر فشار بازیکنان ویگان در میانه زمین تا دقیقه 30 بازی مشهود بوده و وی باید سعی در ارائه بازی روان تری داشته باشد **

تا دقیقه 35 : بازی ساکن و با برتری مالکیت توپ توسط آرسنال پیگیری می شود . آرسنال سعی دارد حساب شده و با در نظر گرفتن تمام جنبه های بازی آرام آرام حمله کند تا اسیر ضد حملاتی که در بازی های لیگ می شد نشود . ضمن اینکه ویگان نیز با توجه به ساختار بازی و چینش نفرات سعی در حمله کردن و ارائه ضد حمله بیشتر از سمت راست آرسنال توسط ویکتور موسس است که تا به اینجا با فعالیت خوب ابوئه غیر از یک صحنه چندان موفق نبوده اند . والکات نیز در اکثر نفوذ ها از سمت راست نا موفق بوده و بین چند بازیکن ویگانی گرفتار شده . ضمن اینکه والکات در این سمت زمین تا حدود زیادی بازیکنی تنها دیده می شود .

دقیقه 37 : روی حرکت ویکتور موسس این بازیکن با بازیکنان آرسنال برخوردی داشت که از دید داور خطایی اعلام نشده اما ظاهرا وی نمی تواند به بازی ادامه دهد و کادر پزشکی سعی در بررسی وضعیت وی دارد . ظاهرا وی از ناحیه مچ دست دچار مشکل شده . با توجه به وضعیت این بازیکن حالا یکی از بهترین بازیکنان ویگان در این بازی تعویض شد .

دقیقه 39 : روی حرکت کارلوس ولا از سمت چپ و سانتر خوب وی رابین ون پرسی در آستانه صاحب توپ شدن بود که توپ با دخالت دفاع حریف به وی نرسید . این در حالی است که رابین معتقد است در این صحنه خطای هند صورت گرفته .

دقیقه 40 : روی یک حرکت خوب از گیبز از سمت چپ و سپس حرکت خوب ون پرسی و پاس وی به دنیلسون از سمت راست سانتری صورت گرفت که ضربه سر کارلوس ولا از کنار دروازه ویگان به بیرون رفت .

دقیقه 41 : حرکت گیبز از سمت چپ زمین آغاز شد و سانتر وی و ضربه سر بندتنر با برخورد به دفاع حریف به کرنر رفت .
کرنر ارسالی زیبای تئو والکات توسط نیکلاس بندتنر تبدیل به گل شد تا آرسنال در دقیقه 41 بازی اولین گل خود را وارد دروازه حریف کند . این گل به نام مدافع حریف به ثبت رسید .

دقیقه 43 : حرکت بازیکنان ویگان تبدیل به کرنر شد و کرنر ارسالی روی صحنه ای خطرناک توسط ژسنی و مدافعین دفع شد .

دقیقه 44 : آرسنال روی یک ضد حمله تئو والکات را صاحب توپ دید که سانتر وی با برخورد به دفاع حریف به کرنر رفت . این صحنه نیز از دید والکات مشکوک به خطای هند بود که با توجه به فاصله و زاویه کم تئو و دفاع این صحنه نمی توانست خطای هند باشد .

دقیقه 47 : باز هم روی یک حرکت ترکیبی توپ به رابین رسید و باز هم پاس زیبای پشت پای کشویی وی به ولا رسید که حرکت وی کمی بد بود و با برخورد به دفاع حریف به زمین خورد تا موقعیت برای آرسنال ثمری نداشته باشد .

در نهایت در دقیقه 48 بازی نیمه اول این دیدار با تک گل به خودی به سود آرسنال به اتمام رسید تا در هوای برفی ورزشگاه امارات لندن دو تیم راهی رختکن شوند .


--------------------------------------------------

نیمه دوم


تا دقیقه 50 : ویگان سعی دارد بر خلاف نیمه اول در دقایق ابتدایی نیمه دوم با تعداد نفرات بیشتری روی دروازه آرسنال حمله ور شود که در این بین توانست ضربات نیز وارد کند و به کرنر  هایی نیز برسد که البته ثمری برایشان نداشت .

دقیقه 54 : آرسنال روی یکی از حرکات سریع خود روی برگشت کرنر ویگان صاحب موقعیتی شد که حرکت بندتنر از سمت راست کرنری برای آرسنال به ثمر داشت که کرنر ارسالی نیز با دخالت دفاع ویگان دفع شد .

دقیقه 56 : حرکت تئو والکات از سمت چپ زمین و یک حرکت عرضی و شوت وی که در دستان دروازبان ویگان ال حبسی قرار گرفت .

** در این نیمه و با توجه به ناکامی تئو والکات از فرار های سمت راست نیمه اول وی به سمت چپ زمین تغییر مکان داده تا بتواند با استفاده از سرعتش از این بخش از زمین برای نفوذ استفاده کند **

تا دقیقه 60 : همچنان ویگان سعی در ارائه بازی هجومی دارد و این امر باعث شده تا آرسنال نیز بازی پایاپایی به نمایش بگذارد . آرسنال مجموعا مانند نیمه اول بیشتر مالکیت توپ را د اختیار داشته و سعی کرده از حرکات خود بهتر استفاده کند .

دقیقه 65 : یک حرکت خوب تیمی از آرسنال و توپی ککه به ولا رسید و پاس در عمق وی توسط نیکلاس بندتنر وارد دروازه حریف شد تا آرسنال دو بر صفر پیش بیفتد .

دقیقه 70 : حرکت بازیکنان ویگان از سمت راست و سانتر هافبک این تیم که توسط ووچیچ ژسنی دفع شد .

** ویگان نسبت به قبل و با توجه به دو گلی که دریافت کرده کمی بی انگیزه شده و با توجه به اداره خوب بازی توسط ارسنال می توان انتاظر حضور در مرحله بعد را کشید  **

دقیقه 72 : تعویض برای آرسنال :
سمیر نصری به جای جک ویلشر
کریگ استموند به جای رابین ون پرسی
از این لحظه سمیر نصری کاپیتان تیم آرسنال است .

دقیقه 75 : حرکت زیبای ویلشر و پاس کاری بین بازیکنان و موقعیتی که برای ولا مهیا  شد و ضربه وی در شرایطی سخت که توسط دروازبان ویگان مهار شد .

تا دقیقه 80 : آرسنال با توجه به تثبیت نتیجه و بی انگیزه شدن تیم حریف توانست با بازی روان و پاس کاری های خود در زمین برفی امارات بازی را به خوبی کنترل کند و یا همان دو گل همچنان از حریف خود پیش است .

دقیقه 82 : حرکت تند بازیکنان آرسنال توسط گیبز و پاس در عرض وی باعث شد تا توپ به تئو والکات برسد که ضربه وی با برخورد به مدافعین دفع شد و اعتراض والکات روی صحنه مشکوک به هند و حرکت بعد از ان باعث شد تا داور به بازیکنان ویگان و همینطور والکات تذکر بدهد . در این صحنه والکات توسط تکل حریف سرنگون شد .

دقیقه 84 : تعویض برای آرسنال .
حضور جی امانوئل توماس به جای نیکلاس بندتنر

دقیقه 85 : یک حرکت عمقی و فرار زیبای تئو والکات روی پاس در عمق خوب نصری و شوت والکات که این شوت جالب نیست و توپ در دستان دروازبان حریف قرار میگیرد .

دقیقه 90 : روی یک حرکت زیبای تیمی سمیر نصری در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که نتوانست دروازه حریف را باز کند .

تا دقیقه 90+ : همچنان مالکیت توپ اکثرا در اختیار آرسنال است و بین حرکات تیمی ارسنال گاهی توپ های عمقی نیز دیده می شود که ثمری نداشته و نتیجه کار همان دو بر صفر است تا با این نتیجه نیز آرسنال به مرحله نیمه نهایی رقابت های اتحادیه انگلستان راه یابد .

در نهایت سوت پایان بازی نیز به ثمر رسید و آرسنال توانست با دو رقیب خود را مغلوب کند و به نیمه نهایی رقابت ها راه یابد  . در دیگر دیدار همزمان این مرحله نیز وستهم توانست با چهار گل تیم منچستر یونایتد را در هم بکوید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۱۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰