loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - ایپسویچ 0
آرسنال 3 - ایپسویچ 0

آرسنال ۳ - ایپسویچ ۰



دیدار برگشت دو تیم آرسنال و ایپسویچ
دو تیم در دیدار رفت در ورزشگاه ایپسویچ رفتند و این تیم ایپسویچ بود که توانست با یک گل آرسنال را مغلوب کند .


آرسنال در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان شده است


ووچیچ ژسنی
باکاری سانیا
یوهان جورو
لوران کوشلنی
گائل کلیچی
نوس دنیلسون
جک ویلشر
نیکلاس بندتنر
سس فابرگاس
آندری آرشاوین
رابین ون پرسی


روی نیمکت تیم آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضرند :

جیمز شی
سمیر نصری
تئو والکات
الکس سانگ
امانوئل ابوئه
کایرن گیبز
مروان شاماک





نیمه اول


دقیقه 4 : روی ادامه حرکات خوب تیم آرسنال این تیم صاحب موقعیتی شد که سانتر خوب سانیا با شوت رابین ون پرسی همراه شد که این ضربه از کنار دروازه با اختلاف به بیرون رفت .

تا دقیقه ده : آرسنال مجموعا توپ و میدان را در اختیار خود دارد اما به طور کلی بازی در میانه های زمین در جریان است و آرسنال نیز روی معدود حرکت های خطر ساز شده اما نتوانسته در دادن پاس های نهایی تمرکز کند.

دقیقه 12 : تیم ایپسویچ روی سانتر از روی یک ضربه خط خطرساز شد که خروج نه چندان خوب ژسنی با برخورد وی با باکاری سانیا همراه بود . مداوا بر روی دو بازیکن به خصوص سانیا ادامه دارد . مصدومیتی که از ناحیه صورت نصیب سانیا شده باعث شد تا ابوئه خود را آماده حضور در زمین بکند .

تعویض ----
دقیقه 15 :
حضور امانوئل ابوئه به جای باکاری سانیا

دقیقه 19 : روی یک حرکت زیبا توسط رابین ون پرسی , ویلشر و فابرگاس توپ از سمت راست درون محوطه به فابرگاس رسید و حرکت و شوت وی نیز در دستان دروازبان تیم ایپسوچ  , فالوپ قرار گرفت .

دقیقه 22 : حرکت آرشاوین از سمت چپ یک کرنر برای تیم آرسنال به همراه دارد . سانتر خود آرشاوین نیز خطرناک از کنار تمامی بازیکنان عبور می کند .

دقیقه 24 : روی یک حرکت از بندتنر درون محوطه و سانتر زیبای بندتنر رابین ون پرسی موقعیت سر زنی داشت که ضربه سر خوب وی به تیکر دروازه برخورد می کند و در ادامه نیز حرکت بازیکنان آرسنال درون محوطه با وجود خطرناک بودن ثمری در پی ندارد .

دقیقه 29 : روی یک سانتر خوب از فابرگاس از میانه زمین و روی برگشت توپ آرسنال صاحب موقعیتی شد که شوت بندتنر در شلوغی محوطه جریمه توسط مدافعین بازگشت داده می شود .

دقیقه 32 : یک حرکت خوب وخطرناک از آرشاوین از سمت چپ و پاس زمینی و خطرناک وی توسط مدافعین به کرنر ارسال می شود و در ادامه نیز ضربه کرنر خطری در پی ندارد .

دقیقه 33 : روی یک حرکت سریع توپ توسط به بندتنر در شرایط خوب به آرشاوین رسید که ضربه وی به کرنر فرستاده می شود .

دقیقه 35 : یک پاس عالی از ویلشر در عمق و توپی که به فابرگاس می رسد و ضربه نسبتا خوب وی در شرایطی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت .

تا دقیقه 40 : آرسنال کاملا صاحب توپ و میدان است و موقعیت های خوبی نیز می توانسته ایجاد کند اما بازیکنان ایپسویچ نیز همه جانبه در خط دفاعی مشغول دفاع کردن هستند و این امر باعث سخت شدن کار برای آرسنالی می شود که برخی بازیکنان این تیم مانند دنیلسون و آرشاوین و همینطور در برخی صحنه ها بندتنر نسبتا کند عمل می کنند .

دقیقه 44 : روی یک حرکت بسیار خطرناک شوت های پیاپی بین بندتنر و ون پرسی راهی دروازه ایپسویچ شد که هیچ کدام از این حرکات ثمری برای آرسنال ندارد .

دقیقه 45 : پاس در عمق برای رابین ون پرسی و فشار مدافعین که باعث شد نتواند ضربه را به سمت دروازه روانه کند .

سوت پایان نیمه اول نیز پس از گذشت سه دقیقه به صدا در می اید .
در این نیمه می توان آرسنال را کم دقت دانست با این حال می توانستند با کمی تمرکز بیشتر گل اول را به ثمر برسانند . ایپسویچ نیز با تمام بازیکنان خود به خوبی در خط دفاعی حضور داشت و اجازه فضا سازی به آرسنال نمی داد .


نیمه دوم


دقیقه 49 : پس از چند حرکت از سوی بازیکنان ایپسویچ آرسنال روی یک مثلث می توانست موقعیت بسیار خوبی داشته باشد که پاس اخر فابرگاس به مقصد نمی رسد .

تا دقیقه 53 : آرسنال بیشتر از نیمه اول سرعت به بازی داده است و موقعیت های خوبی نیز در این بین خلق کرده که ثمری برای آرسنال نداشته . در دیگر سو باید این تیم بیشتر مراقب دفاع باشد و روی حرکات هجومی نیز روی پاس کاری های خود دقت بیشتری به خرج دهد .

دقیقه 57 : آرسنال روی یک حرکت خوب توسط آرشاوین توپ را به ویلشر رساند و ضربه وی در نهایت کرنری در پی داشت . کرنر ارسالی نیز ثمری ندارد .

گل----
دقیقه 61 :
یک حرکت دیدنی از نیکلاس بندتنر و گل اول . پاس بلند و طولی دیدنی ویلشر و یک کنترل زیبا و یک توسر توپ دیدنی از بندتنر و ضربه عالی و فنی این بازیکن به گوشه دروازه می رود .

گل----
دقیقه 63 :
یک حرکت از آرشاوین و توپی که راهی کرنر شد . کرنر ارسالی توسط خود آرشاوین و ضربه سر عالی لوران کوشلنی به خوبی از کنار دستان فالوپ راهی دروازه می شود تا گل دوم آرسنال نیز شکل بگیرد .

دقیقه 69 : یک حرکت سریع روی اشتباه مدافعین آرسنال توسط بازیکنان ایپسویچ و شوت محکم بازیکنان ایپسویچ که در دستان ژسنی به خوبی قرار گرفت .

دقیقه 75 : حرکت خوب فابرگاس درون محوطه جریمه با شوت زمینی وی همراه بود که این شوت ضعیف از کنار دروازه به صورت آرام به بیرون رفت .

گل----
دقیقه 76 :
حرکت خوب بازیکنان خوب بازیکنان آرسنال از اشتباه بازیکنان ایپسویچ در مرکز میدان شروع شد . توپی که به آرشاوین رسید و حرکت خوب وی با پاسی خوب به فابرگاس رسید و شوت فابرگاس از سمت چپ محوطه جریمه و توپی که از بین پاهای فالوپ رد شده و به گل سوم تبدیل می شود .

دقیقه 79 : یک پاس در عمق عالی از ابوئه و توپی که به ویلشر رسید و دریبل وی درون محوطه در نهایت به دستان فالوپ برخورد کرد و توپ دور شد .

دقیقه 82 : یک سانتر از بازیکنان ایپسویچ و ضربه سری که از بالای دروازه به بیرون رفت . صحنه خطرناکی بود که توپ توسط بازیکنان ایپسویچ از بالای سر کوشلنی زده شد .

تعویض----
دقیقه 84:
حضور سمیر نصری به جای رابین ون پرسی
حضور تئو والکات به جای اندری آرشاوین

دقیقه 88 : یک حرکت از سمت چپ آرسنال از بازیکنان ایپسویچ و سانتر بلند بازیکنان این تیم و خروجی که ژسنی داشت با ضربه سر جورو همراه بود و توپ به شکلی خطرناک راهی کرنر شد . این صحنه با ناهماهنگی بین مدافع و دروازبان تیم همراه بود .

در نهایت سوت پایان بازیس از سپری شدن دو دقیقه وقت تلف شده به صدا در امد تا ارسنال در فینال کارلینگ کاپ به مصاف یکی از تیم های بیرمنگام و یا وستهم برود .
ورزشگاه ومبلی در انتاظر فینال کرالینگ کاپ

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۳۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰