loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال پیشنها 27 میلیون پوندی بارسارا رد کرد
آرسنال پیشنها 27 میلیون پوندی بارسارا رد کرد

آرسنال پیشنها ۲۷ میلیون پوندی بارسارا رد کرد

باشگاه ارسنال پیشنهاد 27 میلیون پوندی بارسلونا را برای بخدمت گیری کاپیتانش رد کرد
کاتالانها که در سالهای اخیر تلاش زیادی برای بازگرداندن فابرگاس به دهکده پدری اش را دارد باردیگر باپیشنهاد جدیدی بازگشته و بنظر میرسد که قصد دارد امسال این قرارداد را نهایی کند.
با این حال بنظر میرسد کاتالانها قصد ندارند که مبلغ درخواستی ارسنال برای فابرگاس را بپردازند و گزارشهای متعددی حاکی از ان است که بارسلونا پیشنهادی 27 میلیون پوندی را به ارسنال ارائه کرده است.
بنا به گزارش دیلی میل ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه ارسنال پیشنهاد 27 میلیونی بارسا را در دیدار با معاون مدیرعامل باشگاه بارسلونا یوزپ برتومو رد کرده و انتظار پیشنهادی 50 میلیونی را از بارسا دارد.
بارسا در تابستان گذشته 35 میلیون پوند برای فابرگاس پیشنهاد داد که توسط توپچی ها رد شده بود و مدیرعامل باشگاه بارسلونا پیش از این اعلام کرده بود که پیشنهاد قبلی شان را تکرار نخواهند کرد!
روسل در مصاحبه با شبکه سوم تلوزیون کاتالونیا گفت سسک هرکاری میکند که به بارسا بیاید پپ ارزش بازیکنان را بخوبی میداند و ارزش فابرگاس کمتراز 40 میلیون یورواست!!! ما پیشنهادمان را افزایش نخواهیم داد اگرارسنال قبول نکند سسک فصل اینده در بارسا نخواهد بود.
بارسلونا پیش از این اعلام کرده بود که بودجه نقل و انتقالاتش 45 میلیون پوند است وپولی که از فروش بازیکنان حاصل میشود نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد لازم بذکر است که بارسا برای الکسیس سانچز هم پیشنهادی ارائه کرده است و متتظر پاسخ این بازیکن و باشگاهش میباشد والبته منسیتی نیز رقیب جدی کاتلانها در جذب وی بشمار میروند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۳
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۰۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰