loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار ستاره های انگلیسی آرسنال
آمار ستاره های انگلیسی آرسنال

آمار ستاره های انگلیسی آرسنال




بازی چهارشنبه شب کارل جنکینسون،او را به بازیکن شصت و دوم باشگاه تبدیل کرد که برای تیم ملی بازی انجام داده است.

این بازیکن 20 ساله پس از ویلشر(20 ساله)،گیبس(23)،ولکات(23) و چمبرلین(19) به پنجمین بازیکن انگلیسی تیم فعلی آرسنال تبدیل شد و نوزدهیم بازیکن انگلیسی تیم پس از آمدن ونگر می باشد.

این مدافع راست در ادامه ی راه مدافعین خوب انگلیسی آرسنال به تیم ملی دعوت شد.از 10 بازیکن آرسنال که بیشترین بازی ملی را برای انگلیس دارند،7 مدافع و 1 دروازبان هستند و بیشترین بازی ملی را برای انگلیس مدافع چپ تیم،کنی سانسوم با 77 بازی دارد.

توجه : (تمامی اعداد زیر بدون احتساب بازی با سوئد و حضور جنکینسون و ویلشر می باشد.)

61 بازیکن انگلیسی آرسنال مجموعا 787 بازی انجام داده اند که به طور میانگین هر کدام 12.9 بازی دارند.

بازیکنان انگلیسی حال حاضر آرسنال،همه بازی اولشان را پیش از 21 سالگی انجام داده اند و مجموعا 46 بار برای سه شیرها به میدان رفته اند.

علاوه بر آن،این گروه چهار نفره ی گیبس،ولکات،ویلشر و چمبرلین رکورد جالبی را در انگلیس دارند.آنها از 46 بازی،34 بار پیروز شده اند،9 تساوی و 3 شکست هم بدست آورده اند.

ولکات هر 14 بازی نخستش را برای انگلیس پیروز شد و حالا چمبرلین هم در تمامی بازی هایی که به میدان رفته شکست ناپذیر بوده است.

از این گذشته ولکات جوان ترین بازیکن انگلیس هم هست که اولین بازی ملی اش را انجام می دهد.او فقط 17 سال و 75 روز داشت که در پیروزی 3-1 برابر بلغارستان در الد ترافورد از دقیقه ی 65 وارد میدان شد.

2 سال بعد ولکات رکورد جدیدی را شکست.او جوانترین بازیکن انگلیسی شد که در یک بازی 3 گل زده است.او فقط 19 سال و 178 روز داشت که در مقدماتی جام جهانی برابر کرواسی هت تریک کرد.

اولین بازی اکسلید چمبرلین هم قابل توجه بود.زیرا او و پدرش تبدیل به اولین خانواده ای شدند که هر دو برای انگلیس بازی انجام می دهند.پدر او مارک چمبرلین در دهه ی 80 ، 8 بازی برای انگلیس انجام داد.

[تصویر: gun__1352892734_england_records.png?ic=a9c267T]


[تصویر: gun__1352892715_england_internationals.png?ic=8a4f73T]


اولین بازی یک آرسنالی برای تیم ملی انگلیس را جیمز اشکرافت انجام داد.

او در 12 سپتامبر 1878 در لیورپول به دنیا آمد.اشکرافت در روزهای وولویچ 303 بار برای آرسنال به میدان رفت.بازی اولش را در 1900 انجام داد و 8 سال بعد با ثبت 108 کلین شیت باشگاه را ترک کرد.

اشکرافت یک دروازبان قابل اعتماد و قدرتمند و چقر همراه با رفلکس های عالی بود که به همین دلیل به او لقب 'Genie of the Sticks' (غول چوبی) دادند.

در 17 نوامبر 1906 او اولین بازی ملی خود را برای انگلیس در بازی برابر ایرلند شمالی انجام داد.اگرچه پیروزی 5-0 به نظر ساده می رسد اما او در آن بازی از شری،قهرمان دروازبانی ایرلند،بیشتر توپگیری کرد و یک قهرمان واقعی بود.

دیلی نیوز در آن روز گزارش داد که : " آزمایش فوق العاده ای برای او و تاثیر او در پیروزی بیشتر از گلزنان بود."

اشکرافت بازی بعدی را برابر ولز انجام داد که 1-0 پیروز شدند.او در 7 آپریل 1906 در گلاسکو به مصاف اسکاتلند رفت که انگلیس 2-1 شکست خورد و این آخرین بازی جیمز اشکرفات برای انگلیس بود.

از آن زمان به بعد بازیکنان آرسنال شرایط متفاوتی در تیم ملی داشتند.دیوید جک،ادی هاپگود،جورج میل،آلان بال،دیوید پلت،تونی آدامز،دیوید سیمن و مارتین کئون همگی دوره ای کاپیتان انگلستان بوده اند.

رکورد بهترین گلزن تیم ملی برای آرسنال از سال 1930 بی هیچ مزاحمی باقی مانده است.کلیف باستین در طول 5 سال بازی کردن برای تیم ملی،12 گل در 21 بازی به ثمر رساند.تئو ولکات با 4 گل در حال حاضر نزدیکترین رقیب به اوست.

[تصویر: lugk2xdxqkbyai0ugj9.jpg]

انواع دیگری از رکورد های جالب وجود دارد که بازیکنان آرسنال برای تیم ملی انگلیس به وجود آورده اند.

از جمله این رکورد که بعید است کسی آن را بتواند بشکند.در نوامبر 1950 لسلی کامپتون اولین بازی ملیش را برابر ولز در حالی که 38 سال و 67 روز داشت انجام داد که رکورد مسن ترین بازیکن تاریخ انگلیس که اولین بازی ملی خود ار انجام می دهد در اختیار اوست.کامپتون یک بازیکن با استعداد در زمینه ی کریکت بود و در هر دو ورزش قهرمانی های زیادی به دست آورد.

یکی از رکورد های غرور آفرین در زمینه ی ملی،78 سال پیش در چنین روزهایی اتفاق افتاد.

در 14 نوامبر 1934 در بازی دوستانه انگلیس برابر ایتالیا 7 بازیکن از ترکیب اولیه ی وارد شده به زمین آرسنالی بودند و تا به حال هیچ باشگاهی این تعداد بازیکن در ترکیب انگلیس در یک بازی به طور همزمان نداشته است.

آن هفت بازیکن،فرانک موس،جورج میل،ادی هاپگود،ویلف کاپینگ،ری بدن،تد دریک و کلیف باستین بودند.تام ویتاکر،مربی آرسنال هم به عنوان تمرین دهنده ی تیم در آن بازی بر روی نیمکت حضور داشت که در یک بازی خشونت آمیز انگلیس 3-2 پیروز شد.

November 16, 2012

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۶
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰