loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام : ورودی ها و خروجی ها
آمار و ارقام : ورودی ها و خروجی ها

آمار و ارقام : ورودی ها و خروجی ها



مسوت اوزیل هشتاد و سومین خرید باشگاه آرسنال در قرن جدید است.او هفدهمین بازیکن خریداری شده از لالیگا نیز می باشد.

بازیکن با استعداد آلمانی با انتقالش از رئال مادرید به آرسنال تبدیل به بیست و ششمین هافبک و هفدهمین بازیکن 24 ساله ی ملحق شده به آرسنال شد.

با شروع قرن 21 ، آرسنال به طور میانگین هر 60.2 روز یک خرید انجام داده است.چهار بازیکن جدید باشگاه یعنی سانوگو،فلامینی،مونرئال و اوزیل هم حساب شده اند.

بازیکنان قرضی در این لیست احتساب نشده اند پس امیلیانو ویویانو حذف خواهد شد.همچنین بازیکنان دیگر مانند پاپادوپولوس،بابتیستا و بنایون هم به همین علت حذف می شوند.در حالی که الکس سونگ و مارت پوم که پس از یک فصل قرضی قرارداد خود را دائمی کرده اند در این لیست حضور دارند.

آن دسته از بازیکنانی که در آرسنال نخستین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرده اند هم حضور ندارند.بازیکنانی همانند ویلشر، گیبس، ژورو، فابرگاس، بنتنر و شزنی که نخستین بار برای آکادمی باشگاه جذب شده اند و سپس از آنجا رهی تیم اصلی شده اند.

در میان 83 بازیکنی که در این قرن به آرسنال آمده اند،26 هافبک (31%)، 25 دفاع (30%)،21 مهاجم (25%) و 11 دروازبان (14%) حضور دارند.

اوزیل پنجمین آلمانی جذب شده توسط آرسنال پس از سال 2000 است.لمن، آیزفیلد، مرتساکر و پودولسکی سایر آلمانی های جذب شده هستند.

از زمانی که جروینیو در ژولای 2011 به آرسنال پیوست او نخستین 24 ساله ی آمده به باشگاه می باشد.55 عدد (66%) از بازیکن هایی که به باشگاه آمده اند 24 سال یا جوانتر بوده اند.


[تصویر: gun__1378284133_83players.png]

* آمار بازیکنان جذب شده توسط آرسنال با توجه به سن و پست بازی

[تصویر: gun__1378284166_signings_nationalities.png]

* تفکیک بازیکنان جذب شده توسط آرسنال با توجه به ملیتشان


از 83 بازیکن حاضر در لیست،12 نفر (14%) هرگز برای توپچی ها به میدان نرفته اند.اگرچه بازیکنانی همانند جوئل کمپبل، ولینگتون سیلوا و ایلیِف 17 ساله که هنوز در باشگاه حضور دارند و در دوران قرضی به سر می برند در این لیست احتساب شده اند.البته مسوت اوزیل هم در بین این 12 نفر قرار دارد.

15 خرید زمستانی،18.1 درصد از مجموع نقل و انتقالات آرسنال را تشکیل می دهند.این خرید ها مربوط به پس از معرفی سیستم جدید نقل و انقالات می باشد.

فصل 2002/03 نخستین فصلی بود که 31 آگوست به عنوان روز نهایی نقل و انتقالات یا ددلاین دِی معرفی شد.از آن پس آرسنال 14 بازیکن در این روز جذب کرده است که مسوت اوزیل آخرین آنها می باشد.مونرئال هم در ددلاین ژانویه خریداری شد.

چون که امسال 31 آگوست با دو روز آخر هفته یعنی شنبه و یک شنبه مصادف شد،ددلاین دی به 2 سپتامبر انتقال داده شد.بنابراین اوزیل نخستین بازیکنی است که در سپتامبر توپچی شد پس از اینکه 12 سال پیش هم تاولاریدیس یونانی در سپتامبر به آرسنال آمد.

بازیکنی که پیش از اوزیل به باشگاه آمد متئو فلامینی بود. در لیست پایانی دو بار نام فلامینی آمده است.او نخستین بار در سن 20 سالگی و سال 2004 به آرسنال پیوست. سول کمپبل و ینس لمن هم جزء بازیکنانی هستند که دو بار به باشگاه پیوسته اند.

[تصویر: gun__1378284193_signings_when.png]

* تفکیک بازیکنان جذب شده توسط آرسنال با توجه به ماهی که در آن خریداری شده اند.

[تصویر: v1m2yt0ik33pydx1qpj.jpg]

* 12 بازیکن خریداری شده ای که هرگز برای باشگاه به میدان نرفته اند

3 بازیکن از 6 بازیکنی که اخیرا به باشگاه جذب شده اند از لالیگا آمده اند.(سانتی،ناچو و اوزیل) در حالی که در 3 سال گذشته مجموعا 3 خرید از بوندسلیگا شده است.(مرتساکر،پودولسکی و آیزفیلد)

تنها یک بازیکن در 5 سال گذشته از سایر تیم های حضار در لیگ جزیره به آرسنال پیوسته اند.(آرتتا از اورتون) در مجموع 11 بازیکن (13%) از بازیکن های خریداری شده توسط باشگاه در قرن جدید از لیگ جزیره بوده است.

منبع اصلی بازیکنان جذب شده ی باشگاه لیگ فرانسه بوده است.در مجموع 19 بازیکن (22.9%) از باشگاه های فرانسوی به آرسنال آمده اند. آخرین شخص آنها یایا سانوگو بوده که از اوسر به آرسنال پیوسته است.

او سومین بازیکنی بوده که در قرن جدید از اوسر به آرسنال آمده است.(پس از پیوستن سانیا و دیابی) سایر باشگاه هایی که در این مدت زمانی 3 بازیکن به آرسنال داده اند مارسی،دورتموند و سائوپائولو بوده اند.

مجموع 83 بازیکن جذب شده توسط آرسنال در قرن جدید از 8 کشور یا لیگ بوده اند در حالی که این بازیکنان 37 ملیت مختلف را شامل می شدند.8 بازیکن از این تعداد،بازیکن آزاد بوده اند.(با احتساب متئو فلامینی)

[تصویر: gun__1378284215_signings_source.png]

* تعداد بازیکنان جذب شده توسط آرسنال از لیگ های کشورهای نام برده


[تصویر: lu7cgmqpf0kpvrhv799g.jpg]
[تصویر: 47bc3mmc9ipm8lrcxz.jpg]
[تصویر: jk155dhahvncoscoau9r.jpg]
[تصویر: kbnkcbz0d4dgyhfskea0.jpg]
* تمامی بازیکنان جذب شده توسط آرسنال در قرن جدید (بازیکنان بولد شده در باشگاه حضور دارند.)


Stats correct as at September 3, 2013
By Josh James

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۲۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰