loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام توپچی ها در بازی های ملی
آمار و ارقام توپچی ها در بازی های ملی

آمار و ارقام توپچی ها در بازی های ملی




در هفته ای که گذشت 14 توپچی برای تیم های ملی کشور خودشان به میدان رفتند که چمبرلین،مرتساکر،ژیرو و بندتنر گلزنی کردند.

توپچی ها در حال حاضر با احتساب 5 بازیکن قرضی (میایچی،گالیندو،کمپبل،پارک و بندتنر) 27 بازیکن بین المللی در ترکیبشان دارند که از تمامی ادوار تاریخ باشگاه بیشتر بوده است.

این 27 بازیکن مجموعا 920 دقیقه بازی کرده اند (هر کدام 34 دقیقه) و 196 گل به ثمر رسانده اند.بیشترین بازی ملی را در حال حاضر لوکاس پودولسکی دارد که 105 بار برای ژرمن ها به میدان رفته است.در حقیقت لوکاس آمار جوانترین بازیکن در اروپا که به باشگاه صدتایی پیوسته است را دارد.

فقط 4 بازی از این بازی های لوکاس در لباس آرسنال بوده است.بیشترین تعداد بازی ملی را در لباس آرسنال تیری هنری داشته است که 81 بازی از 123 بازیش را برای فرانسه در لباس آرسنال انجام داده است.او در این 81 بازی 38 بار گلزنی کرده است که او را به بهترین گلزن توپچی ها در بازی های ملی تبدیل کرده است.

[تصویر: 9av2pdqvvtz8q7jrrmba.jpg]

[تصویر: lm544s19w4xx3mh30cn5.jpg]
آرسنال مجموعا از 47 کشور مختلف بازیکن داشته است ولی تمامی آنها در دورانی که در آرسنال بودند بازی ملی انجام نداده اند برای مثال ژهاد مونتاسر اولین بازی ملیش را برای لیبی پس از ترک آرسنال انجام داد.

اما در بین بازیکنانی که در باشگاه بازی ملی برای بریتانیا انجام داده اند،بیشتر آنها از انگلیس بودند (61) بعد از آن ولز و اسکاتلند (18) و سپس از بازیکنان ایرلند جنوبی و شمالی بودند (14) به طور کلی 114 بازیکن در آرسنال بیش از 5 بازی ملی برای کشورشان انجام داده اند.

و در بین بازیکنان خارجی بیشترین بازیکنان بین المللی در آرسنال را فرانسوی ها تشکیل می دانند.18 توپچی برای آبی ها به میدان رفته است.در مجموع 87 بازیکن خارجی در آرسنال بازی ملی انجام داده اند که لیست آنها در پایین آمده است.

[تصویر: ijdnyqxh8fvebdkk9eoc.jpg]

الکس اکسلید چمبرلین در بازی اخیرش برای تیم ملی گلزنی کرد و در واقع چند رکورد از خودش بر جای گذاشت.

او با 19 سال و 58 روز جوانترین گلزن تاریخ انگلیس در مقدماتی جام جهانی شد و در واقع بعد از رونی،اوون و لاوتون چهارمین گلزن جوان تاریخ بریتانیا شد.

همچنین این گل برای چمبرلین رکورد دیگری داشت.او و پدرش تنها پدر و فرزندی هستند که در تاریخ انگلیس برای تیم ملی گلزنی کرده اند.البته اولین پدر و پسری که هر دو برای تیم ملی بازی کردند جرج استهام و پسرش بودند که برای آرسنال بازی کرده بود.

با توجه به سن چمبرلین او می تواند رکورد دیگری را هم بشکند.تعداد گل زده شده توسط یک آرسنالی برای تیم ملی انگلیس که دست کلیف باستین است.او بین سالهای 1933 تا 1938 12 بار برای انگلیس گلزنی کرده است.

تئو ولکات هم که هنوز 23 سال دارد می تواند این رکورد را بشکند.او تا به حال 4 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است.

به جز ولکات و چمبرلین،آخرین توپچی ای که برای انگلستان گلزنی کرد فرانسیس جفرز بود که در فبریه ی 2003 دروازه ی استرالیا را گشود.

تئو ولکات 30 بازی داشته است و چمبرلین هم 8 بازی و هر دو بازیکن ممکن است روزی به باشگاه صد تایی های اؤسنال بپیوندند.

با احتساب تمام بازی های ملی بازیکنان و نه فقط بازی هایی که در لباس آرسنال بوده اند 7 بازیکن از گذشته تا حال از صد بازی گذشته اند.اشلی کول و کولو توره هر کدام 2 بازی برای رسیدن به این رکورد احتیاج دارند.

پاتریک ویرا بیشترین افتخارات ملی را در بین تمامی بازیکنان در حالی که در آرسنال حضور داشتند به دست آورده است.او جام جهانی 98 ، جام ملت های 2000 اروپا و جام کنفدراسیون های 2001 را همراه با فرانسه در زمانی که توپچی بود به دست آورد

[تصویر: gun__1350467448_most_capped.png?ic=eeccd5T]

[تصویر: evtq298wcpk3utugtyif.jpg]


October 17, 2012

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۶
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰