loading
در حال بررسی درخواست شما
آن ها کلاس داشتند و ما را تنبیه کردند
آن ها کلاس داشتند و ما را تنبیه کردند

آن ها کلاس داشتند و ما را تنبیه کردند



درباره اینکه این بازی بدترین بازی دوران مربی گری شما بود...
شما نمی توانید بعد از چنین بازی به این مسئله فکر کنید . بسیار دردناک و رنج اور بود اما نمی توانید درد های خود را مقایسه کنید . شما درد دیده اید و مسئله این است . فکر می کنم این زیر شرایط بسیار خاصی بود . ما سه بازی لیگ برتر و دو بازی لیگ قهرمانان بازی کرده ایم و این زمانی برای بالانس شدن برای این فصل نبود .
البته این ضربه زننده بود و این باعث خجالت است اما می توانید ببینید که از نیمه دوم از نظر فیزیکی خالی بودیم و این از شب چهار شنبه بود . در برخی از مناطق بسیار کم تعداد بودیم و این مسلم است . آن ها تیم با کلاسی بودند و ما را تنبیه کردند . در نیمه اول بازی سه بر یک بود و من فکر می کنم این برای ما بسیار سخت و خشن بود . ما یک پنالتی از دست دادیم و شانس این را داشتیم بازی را سه بر دو کنیم  . ما شدیدا سعی کردیم بازگردیم اما خود را وا دادیم و تنبیه شدیم . تمام کنندگی آن ها امروز فوق العاده بود .



درباره تقویت تیم...
من از این بابت بسیار باز عمل می کنم و اگر بتوانیم بازیکنان درستی پیدا کنیم . ما پول برای جذب بازیکنان داریم . اگر بتوانیم کسانی که بتوانند ترکیب را تقویت کنند پیدا کنیم این کار را می کنیم . اما من تنها شخص در انجام این کار ها نیستم و ما نزدیک به 20 نفر هستیم که در حال  انجام این کار هستیم . اگر این کار را نکنیم به منزله این است که این افراد را پیدا نکردیم . ما امروز بازیکنانی داشتیم که بیرون از زمین بودند و بازیکنان زیادی که بازی را از دست داده بودند . ما ترکیب را به طور کامل وقتی این تعداد بازیکن را در اختیار نداریم نداشتیم . در حال حاضر چاره خاصی برای مشکلمان پیدا نکردیم . وقتی به امروز نگاه می کنید نمی توانید تعداد بازیکنانی را که نداشتیم را پیش بینی کنید . ما انتظار نداشتیم که ویلشر و دیابی بیرون باشند و جروینیو نباشد و ورمائلن و گیبز نیز به بازی نرسند .



درباره ساختار حقوق باشگاه...
سخت است که این توجیه ها را بعد از این مدل بازی ها پیدا کرد . دستمزد های بالا رفته , البته و ما در پشت دیگر تیم ها هستیم .



درباره اینکه آیا نزدیک به جذب بازیکنی هستید ...
ما نزدیک به جذب یک مهاجم هستیم اما در خط میانی و دفاع به دنبال بازیکن هستیم .



درباره حقیقت داشتن جذب آرتتا...
خیر



درباره اینکه آیا تجربه نیاز دارید...
بله اما سخت است وقتی هشت بر دو باخته اید . بهتر است بیش از این صحبت نکنیم اما این صدمه زیادی زده و ما به دنبال پوزش هستیم . باید مشکلات خود را لیست کنیم و در ترکیب به کار ببریم .



درباره انتقادات پیرامون شما...
من در شغل عمومی هستم و این را قبول کرده ام . من تلاش می کنم که تصمیمات درستی برای باشگاه بگیرم و با آن ادامه دهم . بازیکنانی که در اختیار داریم بازیکنانی هستند که من به اینجا اورده ام . اگر به 15 سال گذشته که ما در باشگاه بودیم نگاه کنید من بازیکنان خوبی آورده ام . ما سه بازی در لیگ برتر انجام دادیم . قبل از اینکه بگویید تمام کار های من اشتباه بوده زمان بیشتری بدهید . من فکر می کنم ما امروز بیش از هر چیزی از لحاظ فیزیکی ضربه خوردیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰