loading
در حال بررسی درخواست شما
ابهام در مورد آینده باشگاه
ابهام در مورد آینده باشگاه

ابهام در مورد آینده باشگاه



بزرگترین ترس هواداران از عدم راهیابی آرسنال به مسابقات فصل آینده چمپیونز لیگ می باشد که ممکن است ونگر را با بودجه ای کمتر از 55 میلیون پاوند برای بازسازی این تیم تنها بگذارد. ونگر در این فصل موقعیت خود را تحت موشکافی بیشتر منتقدان حس می کند . آنها لیگ را فاجعه آمیز آغاز نمودند و حتی قبل از پایان سال اذعان داشتند که دیگر قهرمانی برای آنها میسر نخواهد بود ، هم اکنون نیز برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول تلاش می کنند و با چالش های جدی روبرو هستند. توپچی ها بعد از شکست چهار بر صفر در برابر آ ث میلان در چمپیونز لیگ ، روز شنبه به دیدار ساندرلند در چهار چوب مسایقات جام حذفی رفتند که آن بازی را نیز دو بر صفر به حریف خود واگذار نمودند ، به نظر می رسد  یک سال بدون جام دیگر در انتظار آنها خواهد بود.

کمپانی آرسنال هولدینگ که حامی اصلی این تیم لندنی است و نجیب زاده آمریکایی ، استن کرونکه که اکنون بیشترین درصد سهام آن را در اختیار دارد اقدام به انتشار آمار و ارقام مربوط به شش ماه گذشته این باشگاه نموده است. مجموعه ای از بیلان های مالی مربوط به پایان سال  در 31 ماه می منتشر شد که نشان می دهد در سال 2011 ، رقمی بالغ بر 160 میلیون پاوند از سپرده گذاری های کوتاه مدت عاید باشگاه گردیده است. ایوان گازیدیس رئیس اجرایی باشگاه تاکید می کند که این سرمایه در گردش گام مثبتی به جلو می باشد و با این بودجه ها که همیشه در دسترس می باشند تنها کاری که آنها باید بکنند این است که از ونگر بخواهند تا از آن استفاده نماید.

استراتژی

اعتماد هواداران آرسنال موجبات به وجود آمدن یک گروه اقلیت از سهامداران در این باشگاه شده است و  اینطور که از آخرین گزارشات و بیلان های مالی برداشت می شود ، به نظر می رسد آنها بیش از آنکه به فکر ذخیره منابع مالی برای باشگاه باشند به فکر سود و منافع شخصی خود بوده اند ، همه این مطالب در حا لیست که راهیابی به چمپیونز لیگ می تواند سالانه 45 میلیون پاوند در آمد برای باشگاه به ارمغان بیاورد. AST که جلسه اعضا را در دوشنبه شب برگذار نمود ، نگرانی های خود از وضعیت باشگاه را اعلام نموده و قرار شد این مسائل جهت گرفتن جواب با باشگاه در میان گذاشته شود.

در بیانیه ای که قرائت گردید آمده است : " AST تایید می کند 50 میلیون پاوند از پول مازاد و همنچنین 35 میلیون پاوند از محل دارایی های آینده باشگاه می تواند ایجاد کننده شبکه ای امن برای باشگاه ، حتی بدون راهیابی به چمپیونز لیگ باشد. اما در این میان قوانین جوانمردانه مالی یوفا و همچنین مسائل مربوط به استراتژی باشگاه وجود دارد که مورد توجه اعضا می باشد. AST هنوز به دنبال یک شناخت کاملتر و توضیحات قانع کننده تری از سوی مالک جدید باشگاه و چشم اندازی که برای آینده این تیم ترسیم نموده است می باشد. تعامل بیشتر با استن کرونکه یقینا به روشن تر شدن ابعاد ماجرا کمک شایانی خواهد نمود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۱۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰