loading
در حال بررسی درخواست شما
از پیراهن دوم فصل ۲۰۱۵/۱٦ رونمایی شد
از پیراهن دوم فصل ۲۰۱۵/۱٦ رونمایی شد

از پیراهن دوم فصل ۲۰۱۵/۱٦ رونمایی شد

 
مراسم در تئاتر محیط باز اسپلاناد سنگاپور برگزار شد و در حالی که هواداران سرودهای آرسنال را می‌خوانند، پیراهن دوم توپچی ها با استفاده از ویدئو پروژکتورِ پیشرفته، به صورت 3 بعدی و به ارتفاع 5 متر مقابل هواداران ظاهر شد.
 
پس از آن 10 بازیکن آرسنال (میکل آرتتا، هکتور بلرین، سانتی کازورلا، پیتر چک، متئو فلامینی، الیویه ژیرو، مسوت اوزیل، ویچک شزنی، جک ویلشر و گابریل) با پیراهن های جدید روی صحنه آمدند.
 
پیراهن دوم فصل 2015/16 طلایی است و در جلو و پشت، لوزی‌های به هم پیوسته طراحی را از نظر گرافیکی شکل داده‌اند. پیراهن یقه گرد است و طرحی هفتی را به رنگ سرمه‌ای دارد. آستین‌ها هم سرمه‌ای هستند و نواری طلایی رنگ در سر آستین‌ها به چشم می‌خورد. زیر بغل پیراهن توری است تا گردش هوای بهتری را شکل دهد.
 
شورت ورزشی سرمه‌ای و جوراب های سرمه‌ای، مکمل پیراهن خواهند بود.
 
 
الیویه ژیرو
 
"مراسم فوق العاده‌ای بود و از اینکه هواداران‌مان از سنگاپور و سایر کشورهای آسیایی را دیدم بسیار خوشحال شدم. دیدن اینکه هواداران ما در اینجا چقدر پرحرارت و حامی تیم هستند بسیار امیدبخش است.
 
"جو پرشوری در مراسم حاکم بود و تجربه فوق العاده‌ای را رقم زد. من پیراهن جدید را دوست دارم. رنگ طلایی بسیار برجسته است و توسط بازیکنان آرسنال در ادوار فوق العاده پیشین پوشیده شده است. بی‌صبرانه منتظر پوشیدن این پیراهن مقابل منتخب سنگاپور هستم."
 
میکل آرتتا
 
"ما عصر دوشنبه به سنگاپور آمدیم و از زمانی که وارد این کشور شدیم، هواداران برای ما فوق العاده بوده‌اند. شنیدن سرودهایی که برای ما می‌خواندند و جو شگفت انگیزی که ایجاد کرده بودند، مسلما ما را برای داشتن بهترین عملکرد در اینجا تحریک می‌کند.
 
"واقعا از مراسم و فرصت رونمایی از پیراهن جدید لذت بردم. پیراهن زیبایی است و طراحی آن را دوست دارم که نسبت به پیراهن نخست تیم متفاوت است."
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۴۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰