loading
در حال بررسی درخواست شما
از پیراهن های باشگاه رونمایی شد
از پیراهن های باشگاه رونمایی شد

از پیراهن های باشگاه رونمایی شد


هواداران آرسنال که بیرون از فروشگاه پومای لندن منتظر خرید پیراهن جدید باشگاه بودند برای دیدن پیراهن بر تن بازیکنان هیجان زده به نظر میرسیدند. سرانجام پرده نمایش کنار رفت تا نمای بزرگ آرسنالی دیده شود.

سه پیراهن جدید از طریق نمایش زیبای water projection روی رود تِیمز درست مقابل چشم لندن به نمایش در آمدند و سپس آن را به ساعت معروف هایبوری تبدیل کرد. پس از آن هواداران آرسن ونگر را دیدند که شعار "آینده، برای همیشه، پیروزی" را شرح میداد که پیراهن ها بر اساس آن طراحی شده است، شعاری که جزئی از پیام همکاری "بایکدیگر قوی تر" است.

هر کدام از سه پیراهن طراحی خاص خود را دارند که پوما آنها را از ریشه تاریخی آرسنال و همچنین اساس شعار "آینده، برای همیشه، پیروزی" برداشت کرده است.

پیراهن خانگی رنگ های قرمز و سفید تاریخی باشگاه را دارد که اولین بار در سال 1933 نقش بستند. بیانگر "برای همیشه" که از هواداران قدرتمند و وفادار که در طول تاریخ باشگاه شکل گرفته است الهام گرفته شده. پیراهنی یقه گرد با رنگ قرمز و آستین های سفید که شورت ورزشی سفید و جوراب قرمز و سفید آن را تکمیل میکند.

"پیروزی" اساس طراحی پیراهن دوم است که از رنگ های تاریخی زرد و آبی تشکیل شده که در طول تاریخ و بازی های مهمی از سوی بازیکنان آرسنال بر تن شده است مانند قهرمانی های جام حذفی در سال های 1971 و 1979 و همچنین قهرمانی خاطره انگیز آنفیلد 89. پیراهنی یقه هفت به رنگ زرد و آستین های آبی به همراه شورت آبی و جوراب های زرد و آبی.

پیراهن آبی و سرمه ای "آینده" پیراهن جام های باشگاه است و در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان، جام حذفی و اتحادیه پوشیده خواهد شد. این پیراهن نماد نوآوری و پیشرفت است که باشگاه را در طول تاریخ تا اینجا پیش آورده. راه راه مورب آبی و سرمه ای با چند رگه نازک سبز مغزپسته ای این پیراهن را شکل داده. شورت سرمه ای به همراه جوراب های آبی و سرمه ای این ست را تکمیل میکنند.

باشگاه پیراهن دوم "پیروزی" را در بازی های پیش فصل در بورم‌وود و نیویورک به تن خواهد کرد و پیراهن اول "برای همیشه" در امریتس کاپ به تن خواهد شد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰