loading
در حال بررسی درخواست شما
اصول ما ضربه ای به مسائل انتقالات نمی زند
اصول ما ضربه ای به مسائل انتقالات نمی زند

اصول ما ضربه ای به مسائل انتقالات نمی زند



روش فعالیت اقتصادی باشگاه آرسنال که شاید کمی از دید هوداران کسل کننده شده است از دید مدیران این باشگاه باعث ایجاد وضعیت مالی قدرتمندی در باشگاه شده است و این مسئله برای رسیدن به شعار روی پای خود ایستادن است . آن ها باور دارند خرید های بزرگ می تواند باعث ایجاد رقابت خوب شود اما واقعیت امر این است که ونگر در تلاش برای خرید های موفقی است که نیاز به شکستن رکورد های بانکی ندارد .

" هواداران حق دارند که برای دیدن فصل بعدی خوب هیجان زده شوند . اینکه بخواهند بازیکنانی در سطح بالا ببینید و در زمین بازی مسائل هیجان انگیز مشاهده کنند . این هدف ماست و هدف اصلی ما برای رسیدن به تمام آن ها .
قطعا اگر شما یک خرید اسم دار داشته باشید راهی ساده تر برای ایجاد این هیجان خواهد بود و من مسئله ای با آن ندارم . هیچ مسوله ای از این بابت وجود ندارد .
اما اگر به بهترین بازیکنان ترکیب ما نگاه کنید آن ها الزاما سوپر استار هایی نبودند که جذب باشگاه ما شدند . من فکر نمی کنم هیچ کدام از آن ها در زمان ورود به آرسنال اینگونه بوده باشند .
این چیزی نیست که برای انجام آن در برابر آن باشیم . این می تواند اتفاق بیفتد . اما چون ما باشگاهی خود کفا هستیم این مهم است که در چه قسمتی از خود هستیم چرا که فلسفه ما ایستادن روی پای خودمان است و اینکه بتوانیم مسائلی که در دست خودمان است را کنترل کنیم و آن ها را به دست دیگران نسپاریم .
باشگاه های زیادی هستند که این کار را می کنند و دقیقا به بیرون رفته و برای بازیکنان مبالغ بالایی می دهند که شاید برای آن ها استطاعت مناسبی نداشته باشد اما باعث ایجاد ضربه و ایجاد فشار بر روی آن ها می شود و یک یا دو سال بعد بودجه آن ها باعث ایجاد مشکلاتی می شود .
اگر ما بازیکن سطح  بالای جهانی و معتبری پیدا کنیم گمان می کنم از نظر اقتصادی قابل قبول است که می توان وی را اضافه کرد و بعد از آن هیچ ایرادی به فلسفه قابل انجام وارد نیست .
آرسن ونگر در نقطه ای نیست که بخواهد به دنیا نشان دهد که وی می تواند تیمی از جوانان بسازد . این تنها راه وی نیست .
این ساده است که منظر کار و تلاش آرسن ونگر را از دست داد که من تصور می کنم کار وی فوق العاده است  اما اگر به اطراف نگاه کنید هوادارانی که ما در سراسر جهان داریم به نظر بسیار جذب کننده و بسیار قدرتمند می آیند . ما باید به آن افتخار کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰