loading
در حال بررسی درخواست شما
امیل اسمیث روه کیست ؟
امیل اسمیث روه کیست ؟

امیل اسمیث روه کیست ؟

عملکرد خوب امیل اسمیت روه در سفر سنگاپور، باعث شده تا او که گل تساوی آرسنال مقابل اتلتیکو مادرید را در بازی امروز بثمر رسانده است،این سفر را هیچگاه فراموش نکند.در اوایل شروع نیمه دوم بازی،هافبک 17 ساله آرسنال با پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف شوت دقیقی را روانه گوشه بالای دروازه اتلتیکو کرد که منجر به گل شد.

در نهایت، آرسنال این بازی در تورنمنت جام بین المللی قهرمانان را با شکست در ضربات پنالتی به اتلتیکو واگذار کرد، اما نمی توان منکر عملکرد تحسین برانگیز بازیکن تیم ملی جوانان انگلستان،اسمیت روه، شد. او پس از پایان بازی با رسانه باشگاه درباره به ثمر رساندن اولین گل خود  برای تیم اصلی باشگاه، صحبت کرد.

او توضیح داد: من با اوبامیانگ یک دو کردیم. یکی از بازیکنان حریف سعی کرد توپ را بگیرد ولی من توپ را گرفتم. من یک مقدار فضا دیدم و فکر کنم بدانید که چه اتفاقی افتاد، سعی کردم شانسم را امتحان کنم. من فرصت شوت زنی داشتیم و خواستم امتحان کنم و خوشبختانه، توپ گل شد. من لیز خوردم ولی از گل شدن توپ بسیار خوشحال هستم. صادقانه بگویم، بازی کردن با تیم اصلی، فرصتی عجیب و غیرقابل برای من بود. روز قبل که فهمیدم جزئی از تیم در سنگاپور هستم، بسیار خوشحال شدم. مسئول تدارکات تیم به من چمدان داد و گفت که تو به سنگاپور خواهی رفت. اینگونه بود که لبخند از روی صورتم محو نمیشد. این تجربه دیوانه واری برای من است. من از لحظه لحظه آن لذت میبرم."

این موضوع حتی برای او می تواند بهتر هم شود، زیرا روز شنبه و همزمان با بازی دوم آرسنال در سنگاپوردر مقابل پاریس سن ژرمن، او از آکادمی هیل اند فارغ التحصیل خواهد شد.

او در این باره گفت:روز شنبه تولد من است و من 18 ساله می شوم و این موضوع برای من بسیار دیوانه وار خواهد بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰