loading
در حال بررسی درخواست شما
اندونزی سومین تور آسیایی آرسنال
اندونزی سومین تور آسیایی آرسنال

اندونزی سومین تور آسیایی آرسنال


پس از گذراندن دو تور پیش فصل بسیار موفق در آسیا طی دو سال اخیر، باشگاه بار دیگر به این منطقه سفر خواهد کرد و این نخستین سفر آرسنال به اندونزی پس از سال 1983 است.

پس از تایید سفر به اندونزی، ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال یک پیراهن آرسنال که نام اندونزی روی آن درج شده بود را به سوسیلو بمبنگ یودهویونو رئیس جمهور اندونزی هدیه داد. این ملاقات در خیابان شماره 10 داونینگ به عنوان بخشی از سفر دولت اندونزی به بریتانیا بود.

گازیدیس در این باره می گوید: " همه اعضای آرسنال از بازدید دوباره از آسیا و سفر به اندونزی بسیار هیجان زده اند که این نخستین سفرمان به این کشور طی 30 اخیر خواهد بود.

" می دانیم آرسنال در اندونزی از حمایت فوق العاده ای برخوردار است و همه مشتاقانه به دنبال نزدیک تر کردن باشگاه به این هواداران وفادار و یادگیری بیشتر درمورد تمدن و فرهنگ غنی این کشور هستیم. "

ترتیب دادن و سازمان دهی این بازی با همکاری RCTI و Pro Events شرکای تجاری آرسنال صورت خواهد گرفت. جزئیات بیشتر درمورد تاریخ بازی و فعالیت هواداران درموعد مقرر اعلام خواهد شد.

سفر به اندونزی سومین سفر آسیایی آرسنال طی سه سال اخیر خواهد بود. باشگاه در جولای 2011 از هانگژو در چین و کوالالامپور در مالزی بازدید کرد و در هر کشور یک بازی انجام داد و در بسیاری از فعالیت های هوادارانش در هردو کشور حضور یافت.

درجولای 2012 باشگاه دوباره به چین سفر کرد و در آن زمان در ورزشگاه آشیانه پکن و همچنین هنگ کنگ بازی کرد و یک دیدار نیز در ورزشگاه ملی کوالالامپور در مالزی انجام داد. در طول این سفر تعدادی فعالیت میان بازیکنان آرسنال و هوادران پرشور آسیایی ترتیب داده شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰