loading
در حال بررسی درخواست شما
انرژی و هوشیاری لازم را نداشتیم
انرژی و هوشیاری لازم را نداشتیم

انرژی و هوشیاری لازم را نداشتیم



در مورد عملکردی ناامید کننده....


آن عملکردی ناامید کننده بود زیرا ما سرعت لازم را در بازی خود نداشتیم. به طور کلی عملکردی یکنواخت و فاقد انرژی و هوشیاری را داشتیم. آنچه که ما امروز دیدیم یک نگرانی کاملا جدی است.

در مورد دلایل این نمایش ضعیف....

آن دشوار است که مشکل ویژه ای را شناسایی کنید. احساس من این است که ما بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه بازی یکنواخت و بدون تنوعی رو ارائه دادیم. بازیکنان بسیار اندکی را شاهد بودیم که می توانستند به بازی ما سرعت دهند. در حقیقت بخشی از این مشکلات به خاطر دفاع خوب بلکبرن بود ولی من آن را مهمترین دلیل نمی دانم. من احساس می کنم که آن بیشتر از عملکرد ضعیف امروز ما در حمله کردن نشات گرفته بود.

در مورد کورس قهرمانی....

ما باید بر روی عملکردمان تمرکز کنیم ، نه بر روی منچستر یونایتد. من اعتقاد دارم قبل از اینکه ما راجع به کورس قهرمانی صحبت کنیم ، باید به سطح خوبی از عملکرد بازگردیم.ما می توانیم بعدا راجع به آن صحبت کنیم. اما ما باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم.

در مورد اینکه آیا بازگشت منچستر یونایتد بر روی آنها تاثیر گذاشت یا خیر....

ما تا پایان فصل 8 بار دیگر بعد از یونایتد بازی می کنیم. این برنامه ریزی را من انجام نداده ام. بازگشت منچستر و شکست دادن وستهام برای ما بهانه ای نیست. این حرفه ماست که به سطح بازی خود بازگردیم.

در مورد فاصله گرفتن بیش از حد از کورس قهرمانی....

من از چیزی نمی ترسم. من از عملکرد امروزمان نگران شدم. شما رسانه ها همه عواقب را از پیش تعیین می کنید اما من هیچ پیش بینی از عواقب ندارم . من فقط می گویم که قبل از اینکه راجع به قهرمانی صحبت کنیم ، باید بر روی عملکردمان تمرکز کنیم زیرا امروز به اندازه کافی خوب نبودیم. این اولین نگرانی ماست . بعد از آن می توانیم ببینیم که چه خواهد شد. اما عملکرد ما یکنواخت بود بنابراین ما باید فرم خوب خود بازگردیم.

در مورد از دست دادن فرصت ها....

ما فرصت های طلایی را در هر دو نیمه از دست دادیم اما زمانی که شما از آنها استفاده نمی کنید ، آن تصادفی نیست.

در مورد اینکه آیا عموم مردم در مورد تیم تردید خواهند کرد یا خیر....

این نگرانی ما نیست. ما مسئول عملکرد و نگرش خود هستیم نه مسئول نگرش دیگر افراد.

در مورد اینکه فابرگاس از روی نیمکت شروع کرد....

آن تصمیم دشواری بود ولی شما می توانستید ببینید که او هنوز هم بعضی نگرانی ها را دارد. من اعتقاد دارم او بر مصدومیتش غلبه کرده است. مصدومیت او در نیوکمپ اندکی بازگشت اما قبل از بازی او آماده بود. او امروز آماده بود ولی هنوز موانعی را در ذهن خود دارد بنابراین من تصمیم گرفتم که او بازی را شروع نکند.

مصدومیت او چندین بار بازگشته است بنابراین او نمی دانست که قادر به 90 دقیقه بازی کردن هست یا خیر. باید گام به گم پیش رفت تا بتواند کاملا بازگردد و ذهنش آزاد شده و نگرانی در مورد مصدومیت نداشته باشد.

در مورد به سرعت کنار رفتن از چندین رقابت....

فوتبال همین است و شما باید تلاش کنید تا بهترین عملکردتان را ارائه دهید و با نتایج زندگی کنید. ما در مقابل بارسلونا ما حذف شدیم ولی عملکردی که می خواستیم را ارائه دادیم. امروز بزرگترین نگرانی عملرکد یکنواختی بود که ارائه دادیم.

در مورد اینکه تحت تاثیر نتایج اخیر قرار گرفته اند....

شاید ، اما آن نیز بخشی از حرفه ماست و ما مجبوریم قدرت ذهنی لازم را برای مقابله با آن را داشته باشیم. شما نمی توانید نگران گذشته باشید و هدف هایی که پیش رویتان هستند را از دست بدهید.

در مورد آسیب دیدگی سمیر نصری از ناحیه سر....

او کاملا خوب است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰