loading
در حال بررسی درخواست شما
این ونگر است, خدای آرسنال...
این ونگر است, خدای آرسنال...

این ونگر است, خدای آرسنال...

نه تنها آرسنالی های حال و قبل, بلکه بزرگان فوتبال دنیا هم امروز لب به تحسین از پروفسور آرسنال گشوده اند و بدون شک جای کاپیتان فابرگاس هم در این جمع خالی نخواهد ماند.
سسک درباره ی آرسن به "سان" گفت:"او عاشق فوتبال است و همیشه در حال تماشای آن است و چیزهای را می بیند که خود شما نمی بینید.البته او هیچ وقت صد در صد از شما خوشحال نیست و اگر ببینید به این فکر می کنید که به بالاترین سطح رسیده اید, او یک فیلم به شما نشان خواهد داد و یادآوری می کند که چطور باید کاری را متفاوت و بهتر انجام دهید و من هم می دانم که هنوز باید در دفاع چیزهایی یاد بگیرم و این همان جایی است که باید در آن قوی تر شوم تا یک هافبک کامل شوم.
آرسن, بدون شک, بهترین مربی ای است که در آرسنال کار کرده و ما بسیار خوشحالیم که او مربی ماست.در مدتی که او اینجا بوده بهترین چیزی که می توانسته رخ دهد, داده و او اینجا خداست, یک خدا!!
رئیس باشگاه و همه ی دیگران می توانند راحت و آسوده خاطر باشند چون می دانند که او همیشه برای باشگاه مثبت خواهد بود."
و اما در حالی که در هفته ی گذشته, ژاوی هرناندز کاتالان با تحسین بسیار از سسک, DNA او را بارسلونایی دانسته بود و با بیان اینکه سطح فابرگاس با آرسنال متفاوت است, به شدت خواستار حضور او در نیو کمپ شده بود, عکس العمل کاپیتان به مسائل در حال جریان اینگونه است:"روز بسیار مخصوصی بود وقتی رئیس آمد و به من گفت که برای کاپیتانی به من فکر می کند.بیش از 10 دقیقه با او صحبت کردم و این صحبت هایمان مثل یک پدر و پسرش بود. واقعا احساس برتری و امتیاز گرفتن داشتم و هیچ وقت آن لحظه را فراموش نمی کنم. و البته من هم گفتم"بله"!
چیزهایی که ژاوی گفته بود اصلا من را ناراحت نکرد. این صحبت ها از زبان بازیکن بزرگی مثل ژاوی تملق آمیز است ولی من کاپیتان آرسنالم و هنوز کارهایی برای انجام در اینجا دارم.هرکس زندگی خودش را دارد و شما همان کاری را انجام می دهید که فکر می کنید برای شما بهتر است."
و می توان مطمئن بود که هیچ وقت کاپیتان خود را حداقل به بهانه ی هوای سرد لندن, یا چمن سبز نیوکمپ در مقابل در خروجی باشگاه نخواهیم دید...
"در حال حاضر بودن در آرسنال برای من بهترین چیز است.می خواهم اینجا چیزهایی ببرم و کاملا در اینجا راحتم. عاشق لندنم و این شهر, شهر فوق العاده ای است.مانند خانه ام است و واقعا خوب است.خیلی برای یک بازیکن مهم است که احساس کند در خانه اش است و این همان احساسی است که من دارم."
"به اندازه ی آرسن ونگر به تیم اعتماد دارم. به کسانی که با آن ها تمرین می کنم, زندگی می کنم و اعتقاد دارم که می توانیم آن را انجام دهیم. واقعا استعدادهای فوق العاده ای در تیم وجود دارند.
اگر اعتقاد نداشته باشید پس چرا فوتبال بازی می کنید؟!ما بازی می کنیم برای برنده شدن."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysport.com
بازدید: ۱۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰