loading
در حال بررسی درخواست شما
این پیروزی برای تیم بسیار ارزش دارد
این پیروزی برای تیم بسیار ارزش دارد

این پیروزی برای تیم بسیار ارزش دارد


در مورد ارزش این پیروزی برای بازیکنان


مسلما ، بازیکنان برای پیروزی رفته بودند و متمرکز بودند. در پایان باید صبور می بودیم. باید در مجموع دو بازی به ایپسویچ خسته نباشید بگویید ، آنها بسیار خوب و با روحیه دفاع کردند و ما امشب باید با تجربه و صبور می بودیم و گلی دریافت نمی کردیم. اینکه توانسته ایم ساختار دفاعیمان را مستحکم کنیم ، برای صعود کمکمان کرد.


این پیروزی برای تیم بسیار مهم بود و باید بگویم که آنها شایسته ی این پاداش بودند زیرا روحیه و نگرشی فوق العاده دارند. آنها در یک پروژه ی رشد طبیعی قرار دارند و در مجموع ،فکر می کنم در هر چهار بازی گذشته ، سه گل زده ایم و تنها یک گل دریافت کرده ایم بنابراین در هر دو زمینه خوب بوده ایم. بسیار مهم بود که به باور داشتن ادامه دهیم ، در بازیمان عجله نکنیم و مضطرب نشویم و اینکار را به خوبی انجام دادیم.


در مورد انگیزه ای که تیمش نشان داد


این تیم تشنه ی موفقیت است ، این را بارها گفته ام. می توانستید این را ببینید. ما به حمله ادامه دادیم ، هیچ نقطه ضعفی نشان ندادیم و فکر می کنم اگر یک تیم معمولی 0-1 از ایپسویچ عقب می بود ، نمی توانست صعود کند.


در مورد پیشرفت تیم های دسته یک


ما با لیدز و ایپسویچ بازی کردیم و حقیقتا لیگ دسته 1 در پنج ، شش سال اخیر بسیار پیشرفت کرده است. تیم ها از لحاظ فیزیکی به هیچوجه کم نمیاورند و به دویدن ادامه می دهند و زمانی که عملکرد بدنی ایپسویچ را بررسی می کنیم ، می بینیم که آنها بدون هیچ مشکلی در سطح لیگ برتر هستند.


در مورد صحبت های بین دو نیمه


به بازیکنان گفتم که اولویت ها را رعایت کنید و این یعنی که به دفاع کردن ادامه دهید و با عجله کردن در بازی ، خودمان را آسیب پذیر نکنید. باید آرام و صبور می بودیم ، حتی در 20 دقیقه ی پایانی. باید به ایمان داشتن به سبک بازیمان ، ادامه می دادیم.


در مورد فراموش کردن کارلینگ کاپ برای مدتی


ما تمام جام ها را می خواهیم و من این را مدت زیادی است که گفته ام. این یکی از هدف های بزرگ ماست. ما از بازی برابر لیدز و ایپسویچ یاد گرفتیم که باید 100 درصد آماده باشید زیرا ما یکشنبه در امارات به مصاف هادرزفیلد می رویم ، بنابراین اینکه بتوانیم بر روی آن بازی تمرکز کنیم ، بسیار مهم خواهد بود.


در مورد عملکرد نیکلاس بنتنر


ما ترکیبمان را تغییر می دهیم. من بازی به بازی ترکیب را عوض می کنم زیرا در ژانویه 9 بازی خواهیم کرد و در دسامبر نیز هشت یا 9 بازی کرده ایم. علاوه بر این ، به آنها نشان می دهم که به تک تک بازیکنان ایمان دارم ، مهم نیست که یک بازی چقدر حساس باشد. مسلما یک بازیکن که چند هفته بازی نکرده باشد ، زمانی که به تیم باز می گردد ، 100 درصد آماده نیست. ولی پس از چند بازی ، بنتنر روز به روز آماده می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰