loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکن سال فدراسیون هواداران فوتبال انگلیس
بازیکن سال فدراسیون هواداران فوتبال انگلیس

بازیکن سال فدراسیون هواداران فوتبال انگلیس

 
بازیکن تیم ملی شیلی در صدر رای هواداران،در رقابتی تنگاتنگ با جیمی واردی،سرخیو آگوئرو،دیوید دخیا،هری کین و جان استون قرار گرفت.
 
بیش از 180,000 رای در این مراسم داده شد.برندگان پیشین این جایزه لوئیس سوارز(2013)وسرخیو آگوئرو(2014) بودند.
 
الکسیس گفت" من از دریافت جایزه فدراسیون هواداران فوتبال انگلیس خوشحالم.امسال سال بزرگی در زمین فوتبال برای من بود و من هیجان زده ام که توسط هواداران انتخاب شده ام.
 
"آرسنال شروع خوبی در این فصل داشته و مصدومیت من در این زمان مهم ، ناامیدکننده بود.اما من امیدوارم بزودی به تیم برگردم تا به هم تیمی هایم کمک کنم تا سال موفق دیگری داشته باشیم.
 
آرسن ونگر گفت " الکسیس یک سال فوق العاده داشته است،قهرمانی جام حذفی انگلیس و قهرمانی کوپا آمریکا با شیلی.او از زمان ورودش تاثیر زیادی بر فوتبال انگلیس داشته است و من خیلی خوشحالم مهارت،توانایی و تعهد او توسط هواداران فوتبال در سرتاسر کشور به رسمیت شناخته شده است.
 
کوین مایلز مدیر اجرایی فدراسیون هواداران فوتبال گفت " الکسیس یک بازیکن فوق العاده است که از بدو ورودش در سال 2014 لیگ برتر را روشن ساخته است.او یک تهدید ثابت است و نقش بزرگی در کمک به آرسنال در فتح جام حذفی فصل گذشته ، از جمله گلزنی در فینال داشته است.
 
" تیری آنری او را بهترین خرید آرسنال در 6 سال گذشته نامیده است.او برنده ای شایسته در گرفتن جایزه فدراسیون هواداران فوتبال است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۷
به قلم ammar
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰