loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان آرسنال در صف جلو برای لانوین
بازیکنان آرسنال در صف جلو برای لانوین

بازیکنان آرسنال در صف جلو برای لانوین


لانوین تعدادی لباس به اندازه ی بازیکنان ، برای هفت تن از بازیکنان تیم دوخته است در حالی که مدل لباس ، الگا شرر در مجموعه ی لباس لانوین نقشی ایفا کرده است.

با قدم گذاشتن در بهار ، لباس ها برای این فصل از سال درست شده اند. کالوم چمبرز ، جک ویلشر ، میکل آرتتا ، دیوید اوسپینا ، تئو ولکات ، متیو فلامینی و مسوت اوزیل نقش گل سرخ را در برگردان یقه ی کت خود دارند ، همراه با کراواتی به رنگ گل سرخ و گلدوزی کلاه طلایی آرسنال.

طراحی لباس زیر نظر یک طراح لباس مردانه به اسم لوکاس اسندریور بوده است. این مجموعه ی لباس تحت استایل آرسنال طراحی شده است ؛ همراه با لباس سفارشی سیور و فیر لانوین که در جهان مشهور است.

این لباس از سوپر 110 ایتالیایی و در رنگ آبی نیمه شبی ساخته شده است. یک پیراهن اندامی همراه با زیر لباس سفید و یک یقه ی کوچک و دو سر آستین با یک کراوات قرمز ابریشمی یا کراوات دست ساز ابریشمی برای مناسبت های خاص می باشد. یک جفت کفش داربی سیاه ، کمربند قلاب دار نقره ای و یک جفت دکمه ی سر دست با نقش توپ جنگی آرسنال به ظاهر این لباس مد روز مردانه اضافه شده است.

پاریس ، قدیمیترین خانه ی مد ، همه ی بازیکنان تیم را در طول بازی های رسمی تیم لباس پوشانده است که شامل همه ی بازی های خانگی تیم در لیگ برتر و جام باشگاه های اروپا از سال 2013 می باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۰
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰