loading
در حال بررسی درخواست شما
بالغ شده ام
بالغ شده ام

بالغ شده ام

 

الکس سانگ که این فصل توانسته با پیشرفت چشم گیرش بازی های خوبی به نمایش بگذارد عقیده دارد بالغ تر شده و هم اکنون در یکی از بهترین فرم ها خود قرار دارد .
این بازیکن کامرونی که 23 سال سن دارد از 17 سالگی توسط آرسن ونگر شناسایی شد و با وجود عملکرد بسیار ضعیف در سال های اول با تلاش های مربیش توانسته در یکی دو سال اخیر جزو مهره های ثابت تیم شده و با نمایش خوب خود دل هواداران را به دست آورد .
این بازیکن قدرتمند در بازی های این فصل آرسنال نیز توانسته به عنوان یک هافبک دفاعی و با شرکت در کار های هجومی گلزنی هم بکند و در اخرین بازی تیم آرسنال برابر وستهم گل ارزشمند بازی را در دقایق پایانی به ثمر برساند .

"وقتی به ارسنال آمدم فقط 17 سال سن داشتم . امروز من 23 ساله هستم . بسیار بالغ تر شده ام و از هر روزم می توانم درس بگیرم .
حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم و شاید دلیلی است که بهتر شده ام . ما بازیکنان زیادی اینجا داریم که هفت یا هشت سال است در باشگاه هستند .
وقتی به عنوان یک تیم برای مدت زیادی بازی می کنید و وقتی بهترین مربی دنیا مربی شما باشد می خواهید هر روز بهترین خود را نمایش دهید , این دلیلی است که میبینید وقتی در زمین هستیم مثلا در بازی برابر وستهم تا اخرین لحظه تلاش خود را می کنیم و پا چس نمی کشیم و اینکه آینده خوبی برای ما خواهد داشت . "

سانگ پس از بازی های بسیار ضعیفش در سال های 2006 و در تیم های قرضیش حالا با پشت سر گذاشتن آن روز های سیاه به روز های خوبی رسیده :

" هیچ وقت عقب نشینی نکردم . آن زمان بدی برای من بود اما سعی کردم یاد بگیرم .
وقتی اشتباه می کنید آماده می شوید که در امتحان بعدی ان را جبران کنید . این دلیلی بود که پیشرفت کردم .
خانواده من کمک زیادی به من کردند . باید از آن ها تشکر کنم و همینطور از همسر و بچه ها چرا که همیشه کمک کردند .
می دانمیم این فصل برای ما بسیار مهم است و این دلیلی است که همگی سعی دارند بهترین فرم خود را نشان دهند تا در پایان فصل خوشحال باشیم .
فقط نیاز است تا همه کار بکنیم تا در بهترین شرایط باشیم و ببینیم در انتها چه رخ خواهد داد . "


آرسن ونگر نیز درباره تیمش گفت :

" رقابت سختی در میانه زمین برقرار است و جایگاه هیچ کس تضمین شده نیست .
سانگ توانسته موتور خود را تقویت کند و پیشرفت داشته باشد .  قبل  از این او کمی کم تحرک بود اما حالا هیچ مشکلی از لحاظ هوازی در رفت و برگشت هایش ندارد . این مسئله کیفیت هایی به بازی وی اضافه می کند .
او بسیار استقامت خوبی دارد و وقتی توپ را از دست می دهیم او به خوبی در حال دفاع کردن است و وقتی توپ را میگیریم به محوطه جریمه حریف نزدیک می شود . "

آرسن ونگر درباره رقابت قهرمانی نیز گفت :

" چلسی در راس است ولی رقابت زیادی وجود دارد .
نحوه و سبک بازی ما همان است که برابر چلسی و منچستر سیتی و یا برابر لیورپول بازی کردیم و با همان نیز در دسامبر به مصاف منچستر یونایتد خواهیم رفت .
برای ما بسیار مهم است به چلسی بسیار نزدیک باشیم و می دانیم تیم های بالای جدولی نیز با هم بازی خواهند کرد و ما نیاز داریم تا پیروزی های خود را حفظ کنیم .
اگر بتوانیم چلسی را در جدول لمس کنیم و در طولی از فصل این روند را ادامه دهیم شانس داریم . "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۵۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰