loading
در حال بررسی درخواست شما
براي 60 دقيقه سرعت خوبي داشتيم
براي 60 دقيقه سرعت خوبي داشتيم

براي ۶۰ دقيقه سرعت خوبي داشتيم



در مورد دريافت دو گل در نيمه دوم.....

شما هرگز نمي خواهيد در بازي گلي دريافت كنيد اما من بيش از حد به آن اهميت نمي دهم. چيزي كه براي ما اهميت دارد اين است كه ريتم تيمي خود را پيدا كنيم. ما بازي را به مدت 60 دقيقه در سرعت خوبي مديريت كرديم اما پس از آن كار بسيار دشوار تر شد. اما ان دور از انتظار نبود چراكه ما از تمرينات پرفشاري در كمپ آْلمان بازگشته بوديم و من مي دانستم كه در نيمه دوم كار به مراتب دشوار تر خواهد شد.

بوكا جونيورز تيم خوبي است و زماني كه ما 2-0 پيش بوديم و قصد داشتيم نتيجه را ارتقا دهيم ، ما را در ضد حملات آزار داد. زماني كه شما خسته هستيد ، پاس هاي اشتباهي مي دهيد و آن ما را بيش تر در معرض خطر قرار داد.


در مورد درس هايي كه آموختيد....

اينكه مي توانيم گل هاي زيادي را به ثمر برسانيم و اينكه جروينيو كيفيت خوبي را به تيم اضافه كرده است. او بسيار جذاب است زيرا به ما در هر دو سمت زمين و در مركز انتخاب هايي را مي دهد. او به خوبي مي توانيد در تيم ما هماهنگ شود. همچنين در برخي از مناطق نيز پيشرفت كرده ايم ، مخصوصا بر روي برنده شدن توپ هاي برگشتي. امروز عملكرد ما بر روي ضربات ايستگاهي قابل قبول نبود اما در مجموع عملكرد ما كاملا مثبت بود.


در مورد جروينيو....

با بازيكناني كه ما داريم ، مي توانيم بر روي ضد حملات بسيار خطرناك باشيم. ما والكات را داريم كه امروز در تركيب نبود و با داشتن جروينيو و خط هافبكي كه ما داريم ، من باور دارم مي توانيم در انتقال توپ به حمله بسيار سريع عمل كنيم. بنابراين اين ويژگي همواره بسيار مهم است و جروينيو بازيكني است كه آن را به تيم اضافه مي كند.


در مورد متعهد بودن نصري و فابرگاس....

نمي دانم. من بازيكناني كه در دسترس باشند را به ميدان مي فرستم و نصري در دسترس است بنابراين من به او بازي دادم.من ديروز همه نقاط را بررسي كردم و چيزي كه اكنون بايد به شما بگيوم اين است كه از ديروز تا حالا هيچ بازيكني از ما نقل مكان نكرده است. هيچ انتقالي رخ نداده است.

اگر فابرگاس به اين باشگاه متعهد است و مي خواهد بماند ، هيچ پولي باعث نمي شود او اينجا را ترك كند. ما در وضعيتي نيستم كه نياز داشته باشيم بازيكنان خود را بفروشيم. ما مي خواهيم بازيكنان خود را حفظ كنيم و به دنبال پول نيستيم. ما مي خواهيم بازيكنان در اينجا بمانند و موضع باشگاه ما در اين مورد شفاف است.


در مورد اينكه ممكن است نصري به صورت بازيكن آزاد از تيم جدا شود....

از نظر مالي اين براي ما ايده آل نيست اما به لحاظ فوتبالي او براي ما بازيكن مهمي است. ما بايد يكي از اين دو راه را انتخاب كنيم و ظرف 10 روز آينده بايد اين مساله مشخص گردد.


در مورد آينده نيكولاس بنتنر و امانوئل ابوئه....

هر دوي آنها در آستانه خروج قرار دارند اما هيچ توافقي با هيچ تيمي صورت نگرفته است. براي بنتنر هيچ باشگاهي را در ذهن ندارم چون ما هيچ توافقي در اين زمينه نداشته ايم. من نمي توانم از تيمي نام ببرم چون ما به او اجازه خروج داده ايم.


در مورد حفظ نصري در آرسنال....

اگر سوال شما از من اينست كه آيا من خواهان حفظ او هستم ، پاسخ من بله است. اما همچنين در اين زمينه نياز داريم تا تعهد بازيكن را داشته باشيم. من به آنها مهلت 10 روزه نمي دهم. پنجره نقل انتقالات تا 31 آگوست ادامه دارد. ما در دو هفته دو ديدار بزرگ را پيش روي خود داريم پس به طور ايده آل ، بايد تا دو هفته آينده اين مشكلات برطرف شود. ضرب الاجل خاص يك روزه يا 24 ساعته اي در كار نيست. قرار نيست شاتل را به فضا پرتاب كنيم! گاهي اوقات مشخص شدن وضعيت يك بازيكن خيلي زود انجام مي شود گاهي اوقات بسيار آهسته.


در مورد خوان ماتا....

اگر من سوال شما را اينگونه تعبير كنم كه مي گوييد اگر دو بازيكن ما بروند ، ما يك بازيكن رو جذب خواهيم كرد ، من مي گويم بله. فابرگاس و نصري دو بازيكن استثنايي هستند و اين دليلي است كه چرا من شخصا خواهان حفظ آنها هستم.

اگر من جاي ديگر بازيكنان تيم بودم با خود مي گفتم كه من اكنون اين فرصت را دارم تا بازي كنم. شما اگر يك بازيكن فوتبال باشيد ، زماني كه بازيكني تيم را ترك مي كند هرگز اشك نمي ريزيد. من فقط از شما مي خواهم كه بياييد آرام باشيم. اگر شما مي خواهيد كه يك بحران را قبل از شروع فصل براي ما كليد بزنيد ، من متوجه آن خواهم شد اما كنون من نيازي به آن نمي بينم. ما امروز يك بازي فوتبال را بازي كرديم و آن لذت بخش بودو پس بياييد فردا نيز آز ديگر بازي خود لذت ببريم.


در مورد احتمال تغيير در كاپيتاني تيم....

زماني كه مشكلي داشته باشيم آن را رفع و رجوع مي كنيم. در حال حاضر چالش پيش روي ما ، انجام فوتبالي خوب در ديدار فرداست. فابرگاس در ذهن من نيست زيرا او فردا بازي نخواهد كرد. من دليلي براي نگراني در اين مورد نمي بينم.


در مورد جك ويلشر....

اين ايده هميشه در ذهن من بود كه او را از بازي بيرون بكشم. در بين دو نيمه او از بازي خارج و رمزي وارد ميدان شد. قبل از بازي در مورد تعويض ها تصميم گرفته بودم. در بين دو نيمه 5 بازيكن جديد را وارد زمين كردم زيرا ديدم بازي فيزيكي است و ما يك بازي ديگر را نيز فردا داريم.


در مورد حضور فابرگاس در ورزشگاه....

سسك عميقا اين باشگاه را دوست دارد همانطور كه بارسلونا را نيز عميقا دوست دارد. اين به شما نشان مي دهد كه يك بازيكن رو راست مي تواند در يك زمان به دو باشگاه عشق بورزد. او غم اين باشگاه را مي خورد و اين دليلي است كه چرا من به اينكه او آن را حفظ كند اميد دارم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰