loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: رابین ونپرسی
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: رابین ونپرسی

بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: رابین ونپرسی


در تمام مدت حضور رابین ونپرسی در آرسنال٬ آرسن ونگر همواره میگفت که اگر رابین تمام فصل را آماده باشد همه خواهند دید که او تا چه اندازه بازیکن خوبی است. اکنون همه این موضوع را میدانند.

مهاجم ۲۸ ساله توپچی ها بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری کرد٬ گلزنی های متوالی٬ رکورد شکنی ها و برنده شدن جوایز یکی پس از دیگری. فصل گذشته فصلی بود که رابین به جایگاه واقعی اش در بین بهترین مهاجمان جهان رسید.

رابین در فصل گذشته به عنوان کاپیتان آرسنال انتخاب شد و در پایان فصلی دشوار آرسنال را تا رده سوم جدول رهبری کرد و خودش نیز کفش طلای لیگ برتر٬ بهترین بازیکن فصل از دید بازیکنان حرفه ای و بهترین بازیکن فصل از دید فوتبالی نویسان را از آن خود کرد.

رابین فصل پیش را با آمادگی شروع کرد و نمایش های خیره کننده اش را تا پایان فصل ادامه داد. از هتریک برابر چلسی در استمفورد بریج تا گل فوق العاده اش برابر اورتون. از نمایشش در بازی تاتنهام تا گل ۳ امتیازیش در دقایق پایانی بازی برابر لیورپول. هیچکس نمیتوانست او را در صدر اخبار قرار ندهد.

رابین درست در لحظاتی که تیم به او نیاز داشت با گل های مهمش آرسنال را در جریان رقابت ها حفظ کرد. گلزنی برابر ساندلند٬ نوریچ و استوک پیش از کریسمس. رابین با گلزنی در آخرین بازی سال ۲۰۱۱ برابر QPR رکورد تیری آنری برای گلزنی در طول یک سال میلادی را شکست.

سال جدید میلادی نیز با همان خوبی برای رابین پیش رفت و تنها در ماه ژانویه او ۴ بار گلزنی کرد و در ادامه به همراه یارانش به سوی رده سوم جدول خیز برداشت و در حساسترین برهه لیگ با گل هایش برابر استوک و نوریچ راه آرسنال را هموار کرد.

فصلی بدون مصدومیت و فوق العاده برای رابین نام او را در بین یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در دوران فوتبال مدرن در تاریخ آرسنال ثبت کرد.

صحبت های رابین:

"شما همیشه میخواهید که حداکثر توانتان را ارائه کنید - پاس گل بدهید٬ گل بزنید٬ با توپ قدرتمند عمل کنید٬ با هم تیمی هایتان به خوبی همکاری کنید٬ یعنی همه اینها را با هم به کار بگیرید. سخت است که چنین کاری بکنید٬ ولی این هدفی است که باید برای آن بازی کنید. این مهمتر از دنبال کردن تنها یک هدف است."

بهترین لحظه:

یک بازی خاص و یک گل خاص. در روزی که آرسنال ۱۲۵مین سال تاسیسش را جشن گرفت فشار برای بردن اورتون در ورزشگاه اَشبرتون گِرُو لحظه به لحظه برای آرسنال بیشتر میشد. پاس ها و نفوذ های پی در پی راهی به سمت دروازه اورتون پیدا نمیکرد. ولی در دقیقه ۷۰ پاس بی نظیر الکس سانگ با عبور از فراز دفاع اورتون به رابین رسید و او نیز با یک ضربه تک ضرب والی فوق العاده٬ توپ را به گوشه دروازه تافی ها فرستاد.

رابین و به ثمر رساندن بهترین گل فصل آرسنال در برابر اورتون

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰