loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین بازیکن فصل؛ الکسیس سانچز
بهترین بازیکن فصل؛ الکسیس سانچز

بهترین بازیکن فصل؛ الکسیس سانچز

 
الکسیس فصل نخست بازی در انگلستان را رویایی سپری کرد و در مجموع رقابت ها توانست 25 گل به ثمر برساند.
 
الکسیس با 66.4% قاطعانه از سوی هواداران به عنوان بهترین انتخاب شد.
 
راب کِلی، نویسنده سایت رسمی در مورد مهاجم شیلیایی می گوید:
 
از زمانی که در جولای گذشته الکسیس به آرسنال آمد، گل زد، پاس گل داد و در مجموع عالی بود.
 
ژیلبرتو سیلوا از او به عنوان 'یک قاتل' یاد می کند و الکس اکسلید چمبرلین او را به خاطر سطح انرژی بالایی که دارد 'باتری دوراسل' می نامد.
 
از همان ابتدا که پیراهن آرسنال را به تن کرد تمجیدها از او آغاز شد و تا پایان فصل هم ادامه داشت.
 
آمارها داستان را بازگو می کنند؛ 25 گل در 52 بازی، 3 بار بهترین بازیکن ماه آرسنال و بهترین بازیکن فصل لیگ برتر از نگاه هواداران. قرارگیری در بین نامزدهای بهترین گل فصل با مهارت هایی فوق العاده و شلیک دیدنی فینال جام حذفی که ومبلی را به وجد آورد را هم به این موارد اضافه کنید.
 
تجربه می گوید وقتی بازیکنی با رقم بالایی خریداری می شود انتظارات می تواند او را پایین بکشد و خوب بودن را غیرممکن کند ولی در مورد الکسیس چنین چیزی مطرح نبود.
 
از همان گل نخست به بشیکتاش در بازی دشوار پلی-آف، اشتهایش را برای رسیدن به بزرگترین دستاوردها نشان داد. گل های عالی برابر سیتی، لیورپول، دورتموند و گل دیدنی فینال جام حذفی ارزش های او را نشان می دهند.
 
شلیک او در دیدار برابر استون ویلا نشان داد درست فکر می کردیم؛ الکسیس یه خرید موفق و یک فوق ستاره است که دو برابر چیزی که برای او پرداخت شد می ارزد.
 
 
نظرات اعضای تیم در مورد الکسیس:
 
 
"او در فوتبال کیفیت های زیادی را از دست نداده است! به عنوان بهترین بازیکن فصل از دید هواداران انتخاب شد چون بسیار مثبت است و همیشه می خواهد جلو برود، به حریف از نظر فنی آسیب بزند و البته چیزی است که هواداران او را به خاطرش دوست دارند - جنگجویی. او بازیکنی با ترکیبی از استعداد، جنگجویی و مبارزه طلبی است."
 
آرسن ونگر
 
 
"وقتی او را در زمین تمرین و تلاشی که انجام می دهد می بینید، همه بازیکنان به این موضوع فکر می کنند که، بله، من هم باید از حالا بیشتر تلاش کنم."
 
تئو ولکات
 
 
"او غیرقابل پیش بینی است و حتی اگر توپ را از دست بدهد خیلی سریع حالت تهاجمی را به دفاعی تبدیل می کند و این شگفت انگیز است. او هر روز حاضر است و انرژی زیادی صرف می کند. هرگز ناامید نمی شود و این ذهنیت امریکای جنوبی و شیلیایی است."
 
پر مرتساکر
 
 
میشل کاکس - نویسنده گاردین - در مورد او می گوید:
 
نخستین فصل الکسیس برای سال ها به یاد آورده خواهد شد. روند ثابت گلزنی، پاس گل و دریبل های گیج کننده نشان می دهد که که او یکی از بهترین مهاجمان اروپا است - این را حتی می شود از تطبیق پذیری او هم فهمید. در دو ماه نخست در نوک بازی می کرد، سپس به سمت راست رفت و سپس پست شماره 10 و در نهایت در سیستم 1-3-2-4 آرسنال، در سمت چپ جا افتاد. از آنجا او می تواند به داخل بزند و با قدرت شوت کند که بارزترین نمونه آن گل فینال جام حذفی بود. سخت است که بازیکنی را پیدا کنید تا در نخستین فصل بازی برای آرسنال چنین نمایش مقتدرانه ای داشته باشد.
 
 
 
فرانسیس کوکلن با 10.4% و سانتی کازورلا با 8.4% با رای هواداران در رده دوم و سوم بهترین بازیکن فصل قرار گرفتند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰