loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو والکات از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
تئو والکات از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تئو والکات از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تئو والکات اعلام کرد در سن 34 سالگی از فوتبال حرفه ای خداحافظی می کند.

وینگر سابق ما پس از امضای قرارداد از ساوتهمپتون در ژانویه 2006، 12 سال را با ما گذراند و 397 بازی با پیراهن ما انجام داد و 108 گل به ثمر رساند و پیش از بازگشت به ساوتهمپتون در فصل گذشته، نماینده اورتون نیز بود.

او بخشی از تیم های قهرمان جام حذفی 2015 و 2017 ما بود و در پیروزی سال 2015 برابر استون ویلا گل نخست آرسنال را به ثمر رساند.

تئو اولین بازی خود را برای ما در آگوست 2006 انجام داد و به عنوان یار تعویضی مقابل استون ویلا در اولین بازی فصل وارد زمین شد و تأثیر فوری گذاشت و پاس گل ژیلبرتو را در اولین بازی رسمی آرسنال در ورزشگاه امارات ارسال کرد.

تئو اولین گل خود را برای ما در فینال جام اتحادیه 2007 مقابل چلسی به ثمر رساند و در پیروزی 2-0 مقابل ساتون یونایتد در جام حذفی در فوریه 2017، هجدهمین بازیکن تاریخ ما شد که موفق به زدن 100 گل شده است.

در ماه می 2006، تئو به جوانترین بازیکن بزرگسال انگلستان تبدیل شد و اولین بازی خود را در سن 17 سال و 75 روز مقابل مجارستان انجام داد. در طول مدت حضورش در آرسنال، او به طور منظم برای سه شیرها به میدان رفت و در یک دهه با تیم ملی 47 بازی انجام داد و 8 گل به ثمر رساند.

همه در آرسنال آرزوی موفقیت برای تئو در دوران بازنشستگی دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۷ ۱۴:۱۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰