loading
در حال بررسی درخواست شما
توپچی ها برای خیریه خواهند دوید
توپچی ها برای خیریه خواهند دوید

توپچی ها برای خیریه خواهند دوید


رویداد خیریه هر توپچی ، یک دونده برای چهارمین سال متوالی در تاریخ 31 مارچ 2012 در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد. این برنامه " دو  همگانی " که در مسافتی به طول 6.4 کیلومتر برگزار خواهد شد بخشی از برنامه جهانی خیریه آرسنال و همکاری این باشگاه با موسسه خیریه کودکان را نجات دهید است.

همچنین باشگاه آرسنال از همه طرفداران خارج از انگلستان خود می خواهد چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی و یا با هماهنگی با کانون های هواداری مستقر در کشورشان در این برنامه شرکت کنند و به گسترش آن کمک نمایند.

سال گذشته موفق ترین سال برگزاری این برنامه بود و بیش از 700 نفر از تمام اقشار سنی در این برنامه شرکت کردند و مبلغی بیش از 50000 پاوند برای امور خیریه جمع آوری شد.

آلکس سانگ در این رابطه گفت: " هر توپچی ، یک دونده همیشه یک رویداد باشکوه بوده است و هر سال به عظمت و شکوه این برنامه افزوده می شود. من و همبازیانم به اندازه کافی خوش شانس بودیم برای دیدن کمک های باور نکردنی ای که موسسه کودکان را نجات دهید انجام می دهد. بنا براین شما با ثبت نام در این مسابقه دو همگانی می توانید برای ایجاد یک تغییر واقعی در زندگی بسیاری از بچه ها سهیم باشید. "

جاستین فورسیت ، مدیر اجرایی موسسه خیریه کودکان را نجات دهید اضافه کرد : " علی رغم اینکه تنها کمی بیش از 6 ماه از همکاری ما با باشگاه آرسنال می گذرد ، اما تا به امروز کارکنان و هواداران باشگاه آرسنال ما را مورد لطف و عنایت بی اندازه خود قرار داده اند. روز اختصاص داده شده در ماه نوامبر یک روز کاملا موفق برای ما بود و من مطمئن هستم برنامه " هر توپچی ، یک دونده " یکی دیگر از روزهای فوق العاده خواهد بود. این به تلاش های ما برای ایجاد آینده ای روشن تر برای کودکان بیشتر کمک خواهد نمود . تمامی وجوه حاصل از این برنامه به موسسه خیریه کودکان را نجات دهید واصل و صرف پیشبرد پروژه های آموزش و پرورش در انگلستان وخارج از این کشور خواهد شد. "

از طریق این برنامه باشگاه آرسنال به بیش از سه میلیون کودک برای تامین آتیه و آموزش و پرورش آنها تا سال 2013 کمک خواهد نمود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.premierleague.com
بازدید: ۸۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰